تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  2. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  5. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23993.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

گوشی های Realme 5 و Realme 5 Pro با دوربین اصلی چهارگانه معرفی شدند

دقایقی پیش کمپانی ریلمی از دو تلفن هوشمند جدید خود با نام های Realme 5 و 5 Pro برای بازار هند رونمایی کرد. این دو محصول که در واقع نسخه جایگزین برای مدل Realme 3 محسوب می ...

دقایقی پیش کمپانی ریلمی از دو تلفن هوشمند جدید خود با نام های Realme 5 و 5 Pro برای بازار هند رونمایی کرد. این دو محصول که در واقع نسخه جایگزین برای مدل Realme 3 محسوب می شوند به دوربین - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلاردشت استان مازندران - اصلی چهارگانه مجهزند و قرار است با قیمت های پایین در - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلاردشت استان مازندران - اختیار کاربران هندی قرار بگیرند.

Realme 5 Pro همانطور که از نامش پیداست نسخه پریمیم این سری محسوب می شود. این گوشی به چیپست اسنپدراگون ۷۱۲، باتری ۴۰۳۵ میلی آمپر ساعتی، نمایشگر ال سی دی ۶.۳ - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلاردشت استان مازندران - اینچی 1080p با بریدگی قطره ای و تا - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلاردشت استان مازندران - هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. علاوه بر این یک جک هدفون و درگاه کارت حافظه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلاردشت استان مازندران - مایکرو اس دی نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است. خود گوشی از طریق پورت USB-C و با کمک تکنولوژی شارژ سریع VOOC 3.0 شارژ میگردد.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلاردشت استان مازندران

 آرایه دوربین چهارگانه این گوشی یک حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX586 با گشودگی دهانه لنز f/1.8، یک لنز ۸ مگاپیکسلی واید، یک لنز دو مگاپیکسلی عمق سنج برای استفاده در وضعیت عکاسی پرتره و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی را شامل می شود. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی نیز وظیفه گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری این گوشی را بر عهده دارد.

مدل استاندارد این گوشی یعنی Realme 5 مانند مدل پرو پیشرفته نیست هرچند امکانات خوبی دارد. این گوشی به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزلوشن 720p مجهز شده و ظرفیت باتری آن برابر با ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت عنوان شده است و از طریق پورت Micro USB شارژ - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلاردشت استان مازندران - می شود.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلاردشت استان مازندران

Realme 5 از یک چیپست اسنپدراگون ۶۶۵ بهره می برد و - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلاردشت استان مازندران - تا چهار گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلاردشت استان مازندران - داخلی دارد. درست مانند نسخه پرو این گوشی یک درگاه کارت حافظه مایکرو اس دی و همچنین جک هدفون دارد و آرایه دوربین های اصلی آن درست مانند نسخه پرو است با این تفاوت که سنسور اصلی آن ۱۲ مگاپیکسلی و - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلاردشت استان مازندران - دوربین سلفی آن ۱۳ مگاپیکسلی است.

درست مانند دیگر گوشی های Realme، این دو موبایل در طیف وسیعی از رنگ ها با طراحی هولوگرافیک مشابه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلاردشت استان مازندران - به الماس در بخش پشتی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلاردشت استان مازندران - بدنه شان طراحی و تولید شده اند. مدل استاندراد در رنگ های آبی و ارغوانی و مدل پرو آن در دو رنگ آبی و سبز عرضه خواهند شد. ریلمی خاطرنشان - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلاردشت استان مازندران - کرده - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلاردشت استان مازندران - که برای نخستین بار هر دو گوشی جدید آن در برابر افشره آب مقاوم هستند و در نتیجه در سوانح و اتفاقات کوچکی آسیبی متوجه آنها نمی شود.

Realme 5 با قیمت ۱۴۰ دلار و مدل پرو با قیمت ۲۰۰ دلار  به بازار هند عرضه می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone