تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  2. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  3. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  4. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  5. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13362.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

فرود ناموفق بوستر راکت فالکن ۹ در نوزدهمین پرتاب استارلینک [تماشا کنید]

اسپیس ایکس با موفقیت ۶۰ ماهواره را به ناوگان پروژه اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در مدار اضافه کرد. در این ماموریت مرحله اول راکت فالکن ۹ روی کشتی خودران فرود نیامد و به دریا افتاد. راکت ...

اسپیس ایکس با موفقیت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر ساری استان مازندران - ۶۰ ماهواره را به ناوگان پروژه اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در مدار اضافه کرد. در این ماموریت مرحله اول راکت فالکن ۹ روی کشتی خودران فرود نیامد و به دریا افتاد.

راکت فالکن ۹ پس از - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر ساری استان مازندران - یک روز تأخیر به دلیل وضعیت نامناسب - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر ساری استان مازندران - جوی، ساعت ۷:۲۹ صبح سه شنبه به وقت ایران از ایستگاه فضایی کیپ کاناورال در ایالت فلوریدا پرتاب شد و حدوداً ۶۵ دقیقه پس از پرتاب، ۶۰ ماهواره پروژه اینترنت ماهواره‌ای استارلینک را در - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر ساری استان مازندران - مدار زمین - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر ساری استان مازندران - مستقر کرد.

مرحله اول راکت اما در اتفاقی که به ندرت رخ می‌دهد، طبق برنامه‌ریزی روی کشتی خودران در اقیانوس اطلس فرود نیامد. همانطور که در ادامه مشاهده می‌کنید، اطراف محل فرود برای لحظاتی روشن می‌شود که نشان دهنده تغییر مسیر راکت به دلیل بروز خطای احتمالی در سیستم‌هاست.

این اتفاق سبب شد تا اسپیس ایکس نتواند به رکورد ۲۵ پرتاب و فرود متوالی راکت فالکن - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر ساری استان مازندران - ۹ روی خشکی یا دریا دست یابد. آخرین باری که بوستر این راکت نتوانسته بود با موفقیت فرود بیاید، حدوداً یک سال پیش یعنی مارس ۲۰۲۰ اتفاق افتاد و دومین فرود ناموفق در سه پرتاب فالکن ۹ - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر ساری استان مازندران - به شمار می‌رفت. اسپیس ایکس یکی از فرودهای ناموفق را به نقص موتور و دیگری را به داده‌های نادرست هوا ربط داد.

این مأموریت، صد و هشتمین پرواز راکت فالکن ۹ را رقم زد و اگر بوستر با موفقیت فرود می‌آمد، اسپیس ایکس را به رکورد هفتاد و پنجمین فرود موفق راکت می‌رساند.

با وجود از دست رفتن بوستر، هدف اصلی مأموریت، یعنی رها سازی ۶۰ ماهواره در مدار - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر ساری استان مازندران - با موفقیت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر ساری استان مازندران - انجام شد و ناوگان استارلینک را تقویت کرد. اسپیس ایکس حالا بیش از ۱۰۰۰ ماهواره در - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر ساری استان مازندران - مدار دارد و بناست ماهواره‌های بیشتری نیز به آنها ملحق شوند. ناوگان اولیه استارلینک شامل - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر ساری استان مازندران - ۱۴۴۰ ماهواره خواهد بود و قرار است ده‌ها هزار ماهواره دیگر نیز به آنها اضافه شوند. نسخه آزمایشی این سرویس حالا بیش از ۱۰ هزار کاربر در ایالات متحده، کانادا و انگلستان دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone