🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  2. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  3. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  4. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  5. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34860.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

موسس شیائومی فهرست مشخصات می مکس ۳ را پیش از رونمایی منتشر کرد

طبق خبرهای قبلی شیائومی گوشی می مکس ۳ را فردا معرفی می کند اما مساله موجب نمی شود که لین بین رئیس هیئت مدیره و هم-بنیانگذار شیائومی تا فردا اطلاعات مربوط به این گوشی را ...

طبق خبرهای قبلی شیائومی گوشی می مکس ۳ را فردا معرفی می کند اما مساله موجب نمی شود که لین بین رئیس هیئت مدیره و هم-بنیانگذار شیائومی تا فردا اطلاعات مربوط به این گوشی را در اختیار رسانه ها قرار ندهد.

روز گذشته لین بین رندرهای رسمی از این موبایل را منتشر کرد و امروز اطلاعاتی در خصوص برخی مشخصات و امکانات کلیدی آن را در اختیارمان قرار داده - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بندرترکمن استان گلستان - است. - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بندرترکمن استان گلستان - می مکس ۳ آنطور که هم-بنیانگذار شیائومی گفته به یک چیپست اسنپدراگون ۶۳۶ و دوربین دوگانه اصلی با ترکیب لنزهای ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بندرترکمن استان گلستان تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بندرترکمن استان گلستان تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بندرترکمن استان گلستان تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بندرترکمن استان گلستان

نمایشگر ۶.۹ اینچی LCD این موبایل پیشتر در اکانت ویبو - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بندرترکمن استان گلستان - شرکت سازنده - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بندرترکمن استان گلستان - اش لو رفته بود و در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بندرترکمن استان گلستان - آن - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بندرترکمن استان گلستان - پست همچنین اشاره ای هم به ظرفیت باتری دستگاه شده بود که بیشترین حجم در این سری از موبایل های شیائومی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بندرترکمن استان گلستان - به حساب می آید. جالب است بدانید که حتی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بندرترکمن استان گلستان - عکس هایی از موبایل نیز این اطلاعات را همراهی می کرد و حالا با پست اخیر لی بین این اطلاعات رسمیت می یابند.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بندرترکمن استان گلستان

گفتنی است دوربین دوگانه مورد استفاده در بخش پشتی این موبایل دقیقا ترکیب به کار رفته - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بندرترکمن استان گلستان - در ردمی نوت ۵ شیائومی را دارد در حالی که دوربین - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بندرترکمن استان گلستان - سلفی آن طبق اطلاعات به دست آمده در این باره ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بندرترکمن استان گلستان

اما ردیف دوم از اطلاعات منتشر شده در رابطه با می مکس ۳ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بندرترکمن استان گلستان - حاکی از قابلیت های چشمگیر این گوشی در زمینه هوش مصنوعی است و اینطور به نظر می رسد که کمپانی چینی از این تکنولوژی در مکانیزم تشخیص چهره دستگاه به منظور آنلاک آن بهره گرفته باشد. هوش مصنوعی به خدمت گرفته شده در این موبایل به مرور زمان فرا خواهد گرفت که چطور پس زمینه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بندرترکمن استان گلستان - ای تار را در زمان - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بندرترکمن استان گلستان - عکاسی با دوربین ایجاد نماید. - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بندرترکمن استان گلستان - حرف از عکاسی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بندرترکمن استان گلستان - به میان آمد لازم است اشاره کنیم که رابط کاربری این موبایل قادر است - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بندرترکمن استان گلستان - خود را با دست کم ۲۰۶ منظره مختلف مطابقت دهد - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بندرترکمن استان گلستان - و یک دستیار - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بندرترکمن استان گلستان - صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone