🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  2. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39411.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

با هدبند SmartSleep فیلیپس خواب راحت تری داشته باشید

کمپانی فیلیپس هدبندی را با نام SmartSleep به نمایشگاه CES آورده که می تواند با پخش «نویز سفید» (white nois) کمک کند خوابی آرام و با کیفیت داشته باشید. سنسورهای تعبیه شده در بخش پیشانی ...

کمپانی فیلیپس هدبندی را با نام SmartSleep به نمایشگاه CES آورده که می تواند با پخش «نویز سفید» (white nois) کمک کند خوابی آرام و با کیفیت داشته باشید.

سنسورهای تعبیه شده در بخش پیشانی هدبند مذکور می توانند فعالیت های مغزی کاربر را ردیابی کرده - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - و اطلاعات را به اپلیکیشنی که - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - روی موبایل او نصب شده است ارسال نمایند. با کمک همین اطلاعات زمان ورود فرد به مرحله خواب عمیق تعیین می شود و آن هنگام اسپیکرهای هدبند شروع به پخش نویز سفید با - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - الگویی تکرار شونده می کنند.

فیلیپس مدعی است که پخش این نویزها به - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - افراد کمک خواهند کرد تا مدت - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بیشتری را در مرحله خواب عمیق بمانند. این خود به معنی خواب طولانی تر و بدون تشویش خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

در میانه های سال قبل یک استارتاپ گمنام هدبند مشابهی را با نام Dreem و - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - قیمت ۴۹۹ دلار روانه بازار ساخته بود که با پخش نویز سفید به خواب راحت تر افراد -به خصوص آنهایی که گرفتار خواب های ناآرام هستند- کمک می کرد.

بر اساس برخی تحقیقات جدید، نویز سفید نه تنها به خواب بهتر - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - انسان کمک می کند، بلکه می تواند به حفظ و بازیابی خاطرات در افراد مسن کمک کند. بنابراین می توان - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - از چنین - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - گجت هایی برای کمک به این قبیل افراد نیز استفاده - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کرد.

هدبند SmartSleep فیلیپس از فصل بهار و با قیمت ۴۰۰ دلاری در دسترس خریداران - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone