🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جرقه زن پکیج چیست؟
    پاسخ: در بعضی از دستگاه ها در کنار میله جرقه زن یک ترانس جرقه زن نیز وجود دارد و وظیفه جرقه براای ایجاد آتش یا شعله را به عهده دارد.
  2. سوال: چرا پکیج من جوش می آورد؟
    پاسخ: جوش آمدن پکیج دیواری زمانی اتفاق می افتد که آب خیلی سریع گرم می شود و به نقطه جوش می رسد و باعث ایجاد مانع و به دام افتادن هوا می شود.
  3. سوال: پمپ سیرکولاتور یا سیرکولاسیون چیست؟
    پاسخ: اصلی ترین قطعه پکیج است که باید همیشه از سلامت آن مطمن باشید.
  4. سوال: پکیج چگونه آب را گرم می کند؟
    پاسخ: با حرکت آب در مبدل های مسی و وجود مشعل در پایین این مبدل باعث گرم شدن آب داخل خواهد شد.
  5. سوال: آیا تعمیرات یا خدمات شما گارانتی داره؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23247.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

هکرهای منتسب به روسیه با ابزاری جدید دولت‌ها را هدف می گیرند

حملات اخیر گروه سایبری فنسی بر خبر از ابزار‌های به روز رسانی شده و زبان برنامه‌نویس جدیدی به نام NIM می‌دهد. این حملات طبق معمول گریبان وزار‌ت‌خانه‌های خارجی دولت‌ها و سفارت‌های کشور‌های اروپایی و آسیایی ...

حملات اخیر گروه سایبری فنسی بر خبر از ابزار‌های به روز رسانی شده و زبان برنامه‌نویس جدیدی به نام NIM می‌دهد. این حملات طبق معمول گریبان وزار‌ت‌خانه‌های خارجی دولت‌ها - تعمیرات پکیج بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - و سفارت‌های کشور‌های اروپایی و آسیایی را گرفته است.

لینک فیشینگ کامپیوتر هدف را با ۶ - تعمیرات پکیج بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ویروس مختلف آلوده می‌کند.

حملات گروه سایبری فنسی بر (Fancy Bear) اولین بار مرداد گذشته توسط شرکت امنیت ESET کشف شد. این ایمیل‌ها حاوی لینک‌های فیشینگ بوده که در کامپیوتر‌های اهدافش بک دوری جهت استخراج اطلاعات قرار می‌دهد. این لینک شامل یک فایل ورد خالی بوده که به یک اکانت دراپ‌باکس متصل است. این اکانت میزبان تمپلیتی به نام wordData.dotm است که چند ماکرو خطرناک و آلوده را در خود جای داده است. در صورت باز شدن این فایل ورد، دانلودر جدید Nim برای تروجان Zebrocy در قالب یک فایل اجرایی lmss.exe - تعمیرات پکیج بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اقدام به آلوده کردن دستگاه می‌کند.

تعمیرات پکیج بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

همچنین فایل اجرایی نهفته AutoIt نیز در این لینک پنهان شده است که با توجه به این که کار خاصی انجام نمی دهد، - تعمیرات پکیج بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تصور می‌شود در اثر اشتباه هکر‌های - تعمیرات پکیج بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - گروه فنسی بر در این لینک قرار گرفته باشد. همچنین یک دانلودر دیگر نیز توسط ماژول Nim فراخوانده می‌شود، زبان این یکی از نوع - تعمیرات پکیج بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - گولنگ (Golang) است و بر بستر کد دلفی نوشته شده است. زبان استفاده - تعمیرات پکیج بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شده Nim نیز متشکل از چندین زبان مختلف مانند - تعمیرات پکیج بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - پایتون، آدا و مدولاست که از - تعمیرات پکیج بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - طریق سرور‌های C2 کنترل می‌شوند.

در کل ۶ ماژول آلوده درخواست داده می‌شود تا بک دور گولنگ در سیستم جای داده شود. - تعمیرات پکیج بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - هکر‌ها به کمک این ابزار‌ها می‌توانند اطلاعات موجود را به - تعمیرات پکیج بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - سرورهای C2 خود انتقال دهند. همچنین کامپیوتر آلوده در دقایق اول اجرای این ویروس، هر ۳۵ ثانیه یک بار اسکرین شات گرفته و برای هکر‌ها می‌فرستد. همچنین به کمک سرورهای C2، هکرها می‌تواند بر سیستم نظارت داشته باشند و یا آن را وادار به اجرای - تعمیرات پکیج بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - دستور‌های مشخصی کند.

زبان برنامه‌نویس جدید Nim در این حملات استفاده شده است.

لینک فیشینگ توسعه داده شده توسط گروه فنسی بر، - تعمیرات پکیج بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - قابلیت اجرا روی سیستم‌عامل‌های ویندوز، لینوکس و مک را دارد. البته اولین بار است که دیده می‌شود حملات با استفاده از بک دور گولنگ صورت بگیرند. این ویروس‌ها به خودی خود می‌توانند از طریق cmd.exe فایل‌ها را ویرایش، پاک و شماره‌گذاری کنند و همچنین قابلیت اسکرین شات گرفتن را نیز دارند. از طرفی می‌توان با - تعمیرات پکیج بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - زمان‌بندی کردن این عملیات، به صورت خودکار این کار‌ها را برنامه‌ریزی کرد.

تعمیرات پکیج بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

گروه فنسی بر که با - تعمیرات پکیج بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نام‌های APT28، Sednit، Sofacy و Strontium نیز شناخته می‌شوند، مسئولیت حملات سیاسی زیادی را بر عهده گرفته‌اند. از قربانیان فنسی بر می‌توان به کمیته ملی دموکراتیک آمریکا، سازمان جهانی ضد دوپینگ، ارتش اوکراین، فدراسیون بین‌المللی ورزشکاران اشاره کرد. البته گمان می‌رود که این گروه روسی بوده و حداقل از سال ۲۰۰۴ در حال فعالیت‌های شرورانه بوده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone