🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  2. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
  3. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  4. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  5. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23249.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

اولین استفاده از یادگیری عمیق برای شناسایی ماده تاریک

ماده و انرژی تاریک جزو داغ‌ترین موضوعات مورد مطالعه اخترشناسان بوده‌اند. آن‌ها سال‌هاست به دنبال توجیه نحوه شکل‌گیری جهان اطراف ما هستند. با وجود این که ما می‌دانیم تقریبا ۵ درصد ماده باریونی، ۲۷ درصد ...

ماده و انرژی تاریک - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر صایین قلعه استان زنجان - جزو داغ‌ترین موضوعات مورد مطالعه اخترشناسان بوده‌اند. آن‌ها سال‌هاست به دنبال - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر صایین قلعه استان زنجان - توجیه نحوه شکل‌گیری جهان اطراف ما هستند. با وجود این که ما می‌دانیم تقریبا ۵ درصد ماده باریونی، ۲۷ درصد ماده تاریک و ۶۸ درصد انرژی تاریک در جهان اطراف ما وجود دارد، محققین در تلاش برای بهبود این تخمین‌ها هستند. آن‌ها می خواهند با بهینه‌سازی محاسبات روش‌های آماری - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر صایین قلعه استان زنجان - و به کمک یادگیری عمیق داده‌های اخترشناسی را بهتر آنالیز کنند.

محققین دانشگاه ETH زوریخ با کمک روش شبکه‌های تودرتوی عصبی (CNN) درصدد - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر صایین قلعه استان زنجان - بررسی ماده تاریک هستند. عنوان مقاله آن ها نیز «بررسی محدودین‌های اخترشناسی به - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر صایین قلعه استان زنجان - کمک یادگیری عمیق»‌ به خوبی نحوه بررسی‌های ایی محققین را نشان می‌دهد.

این تیم ابتدا با کمک کارت گرافیکی P100 انویدیا اقدام به آموزش - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر صایین قلعه استان زنجان - CNN کردند. این داده‌ها که شبیه‌‌سازی از جهان هستی هستند، توسط کامپیوتر تولید شده‌اند. به کمک این روش، مدل تولید شده می تواند با یادگیری ویژگی‌های مخفی و ارزش داده شده به - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر صایین قلعه استان زنجان - مدل، دقت خود را بهبود ببخشد. سپس مدل آموزش - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر صایین قلعه استان زنجان - داده شده به کمک دسته داده‌های توموگرافیک KiDS-450 که تقریبا ۱۵ میلیون اشکال کهکشان را در خود - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر صایین قلعه استان زنجان - دارد، تست شد.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر صایین قلعه استان زنجان

نتایج به دست آمده به کمک این مدل، ۳۰ درصد بهتر از روش‌‌های - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر صایین قلعه استان زنجان - معمولی مدل‌سازی عمل کرده است و داده‌های به دست آمده توسط - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر صایین قلعه استان زنجان - یادگیری عمیق بسیار دقیق‌تر بوده‌اند. همچنین بر اساس گفته محققین، زمان استفاده از تلسکوپ هابل در این تست نیز تقریبا نصف حالت‌‌‌های معمولی بوده است. بر اساس گفته‌های محققین، زمان مورد نیاز جمع‌اوری داده‌ها از این تلسکوپ به تنهایی دو - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر صایین قلعه استان زنجان - برابر کل زمان این تست طول می‌کشید.

جنیس فلوری (Janis Fluri) نویسنده ارشد این مقاله می‌گوید:

این اولین بار است که روش‌های بر پایه یادگیری ماشین برای این منظور استفاده شده‌اند. ما به این نتیجه رسیده‌ایم که شبکه عصبی مصنوعی به ما این اجازه را می‌دهد که اطلاعات بیشتری را از داده‌های قبلیمان بدست آوریم. همچنین باور داریم که استفاده از یادگیری عمیق می‌تواند در آینده اختر شناسی نقش مهمی را ایفا کند و کاربرد‌های زیادی داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone