🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39420.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

معرفی موبایل اندرویدی Moviphone مجهز به ویدیو پروژکتور داخلی

بسیاری Moviphone را به عنوان یک اپلیکیشن در خصوص برنامه سینماها و تاریخ پخش فیلم ها و تریلرها می شناسند، اما حالا یک موبایل هوشمند اندرویدی نیز با این نام راهی بازار شده که یک ...

بسیاری Moviphone را به عنوان یک اپلیکیشن در خصوص برنامه سینماها و تاریخ - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر علی آباد کتول استان گلستان - پخش فیلم ها و تریلرها می شناسند، اما حالا یک موبایل هوشمند اندرویدی نیز با این نام راهی بازار شده که یک ویژگی متمایز نسبت به دیگر موبایل ها دارد؛ این محصول مجهز به یک ویدیو پروژکتور داخلی است که می تواند تصویری ۱۰۰ اینچی را روی پرده به نمایش - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر علی آباد کتول استان گلستان - درآورد.

رقم مذکور یک رکورد جدید به حساب می آید، چرا که ماژول «Projector Moto Mod» که برای موبایل ساخت موتورولا در دسترس قرار دارد می تواند یک تصویر - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ۷۰ اینچی را روی پرده یا دیوار بیاندازد. پروژکتور موبایل Moviphone با توان نوری ۵۰ لومنی روشنایی یکسانی با ماژول موتورولا دارد. کیفیت تصاویر نیز به صورت HD خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر علی آباد کتول استان گلستان

موبایل ساخت کمپانی آمریکایی Mobi Solutions خود نیز مجهز به یک نمایشگر ۵.۵ با کیفیت HD است و در زیر این نمایشگر هم چیپست هشت هسته ای MT6750V از مدیاتک به همراه پردازشگر Mali-T860 MP2 جا خوش کرده اند. حافظه رم ۴ گیگابایتی، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به همراه دوربین اصلی ۱۶ - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر علی آباد کتول استان گلستان - و سلفی ۸ مگاپیکسلی از دیگر مشخصات سخت افزاری محصول مورد بحث به حساب می آیند.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر علی آباد کتول استان گلستان

یک باتری ۴ هزار میلی آمپر - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ساعتی وظیفه تامین انرژی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر علی آباد کتول استان گلستان - مورد نیاز - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تلفن هوشمند Moviphone را بر عهده خواهد داشت و فروش آن نیز به زودی با قیمت ۵۹۹ دلاری در آمریکا آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone