🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  2. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39417.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

باگ جدید واتس اپ، خطر دزدی اطلاعات را در این سرویس افزایش می دهد

دو سال پیش واتس اپ الگوریتم رمزنگاری end-to-end را برای تک تک پیام هایی که از طریق این سرویس ارسال می شوند معرفی کرد. در این روش تنها کسانی که با هم در ارتباط هستند ...

دو سال پیش - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - واتس اپ الگوریتم رمزنگاری end-to-end را برای تک تک پیام هایی که از طریق این سرویس ارسال می شوند معرفی کرد. در این روش تنها کسانی که با هم در ارتباط هستند می توانند پیام ها را بخوانند و اشخاص دیگر قابلیت دسترسی آن ها را ندارند.

با بیش از یک میلیارد کاربر، واتس اپ محبوب ترین پیام رسان - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - است

هر چند واتس اپ با این الگوریتم سعی کرده امنیت پیام رسان خود را بالا ببرد - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ولی اخیرا نقص امنیتی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در این سرویس - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - پیدا شده که ممکن است در آینده مشکلاتی را برای کاربران به وجود بیاورد: کسانی که کنترل سرورهای واتس اپ را به عهده دارند می توانند به راحتی هر کسی که خواستند را به گروه های شخصی دعوت کرده و به پیام ها دسترسی پیدا نمایند.

البته این نقص امنیتی محدودیت هایی دارد و هکرها تنها در صورت دسترسی به سرورها قابلیت سوء استفاده از آن را خواهند داشت. جدا از - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اینکه ادمین گروه متوجه ورود شخص جدید می - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شود و می تواند به راحتی حذفش کند اما به هر حال یکی از دلایل امنیت بالای الگوریتم end-to-end این است که حتی با وجود مشکلات سرور باز اطلاعات محفوظ می مانند.

بد نیست بدانید این باگ ساده توسط گروه دانشگاه رور بوخوم کشف شد. آن ها برای مدتی مشغول تحقیق روی سه پیام رسان سیگنال، تریما و واتس اپ بودند و با وجود اینکه در - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - سیگنال و تریما نقص امنیتی بزرگی پیدا نکردند ولی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - متوجه یک باگ عجیب در واتس اپ شدند. این گروه به زودی اطلاعات بیشتری از نتیجه تحقیقات شان منتشر می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone