🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  2. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  3. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35877.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

نمایشگر‌ EliteDisplay S14 قابل حمل اچ پی معرفی شد

شرکت اچ پی امروز از محصولات زیادی رونمایی نمود که در میان آنها نام کامپیوتر یکپارچه Envy Curved AiO با نمایشگر 34 اینچ و نسل جدید لپ تاپ EliteBook x360 بیش از بقیه به چشم می آید. علاوه بر آن‌ها ...

شرکت اچ پی امروز از محصولات زیادی رونمایی نمود که در میان آنها نام کامپیوتر یکپارچه Envy Curved AiO با نمایشگر 34 - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اینچ و نسل جدید لپ تاپ EliteBook x360 بیش از بقیه به چشم می آید. علاوه بر آن‌ها نمایشگر EliteDisplay S14 محصول دیگری است که این کمپانی معرفی کرده و به ادعای این شرکت اولین نمایشگر ۱۴ اینچی قابل حملی است از درگاه USB-C بهره برده و قادر است تصویری با رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ پیکسل به نمایش بگذارد.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان

نمایشگر EliteDisplay S14 جدید به صورتی طراحی شده‌اند که کاربران می‌توانند سریعا آنها را به لپتاپ یا تبلتی دیگر متصل کرده و به نوعی گستره‌ی بزرگی صفحه نمایش را بالا ببرند. کمپانی اچ پی ادعا می‌کند که این ویژگی علاوه بر بزرگ کردن نمایشگر می‌تواند انتقال داده و فعالیت مشترک میان دو گجت را نیز آسانتر کند.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان

نمایشگر EliteDisplay S14 از یک کاور تاشو بهره می‌برد که می‌تواند نقش پایه را هم بازی کرده و از افتادن صفحه نمایش جلوگیری کند. کاور در حالت معمولی به عنوان محافظ عمل کرده و از آسیب رسیدن به صفحه نمایش جلوگیری می‌کند.

این محصول در رنگ‌ مشکی عرضه می‌شود - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و لوگوی این شرکت پشت آن تنها قسمتی است که با باقی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بدنه تفاوت دارد. یک - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - درگاه USB-C در این گجت تعبیه شده که هم توانایی انتقال ویدیو را داشته و هم می‌تواند دستگاه را شارژ کند. این مسئله موجب می‌شود که دیگر نیازی به کابل‌ها و درگاه‌های زیادی برای استفاده - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - از این نمایشگر نباشد. به گفته‌ی‌ اچ پی میان - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ۵ تا ۱۵ وات انرژی برای فعالیت این نمایشگر - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مصرف می‌شود.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان

این نمایشگر از نسبت - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تصویر ۱۶:۹ برخوردار است و وزنی معادل ۱ کیلوگرم دارد. شرکت سازنده‌ ادعا می‌کند که نسل جدید نمایشگر‌های قابل حمل‌اش تا ۴۶ درصد نازکتر و ۱۲ درصد سبکتر از نسل قبل شده . ضمن اینکه این صفحه نمایش از حاشیه‌های نازکتری هم بهره می‌برد.

نمایشگر یاد شده از پنل ال ای دی IPS بهره می‌برد که می‌تواند رزولوشون ۱۰۸۰*۱۹۲۰ پیکسلی با نرخ بروزرسانی ۶۰ هرتز را به نمایش بگذارد. درجه روشنایی ۲۲۰ نیت و درصد کنتراست ۷۰۰:۱ از دیگر مشخصات این نمایشگر به شمار می‌رود. نمایشگر‌ EliteDisplay S14 قابل حمل اچ پی قرار است در تیر ماه به قیمت ۲۱۹ برای طرفداران این برند عرضه شود.

 

تماشا کنید: سوختگی پیکسل در تلویزیون های OLED و QLED

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone