🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  2. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  3. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  4. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35928.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

جف بزوس سگ دزدیده شده توسط راننده‌ آمازون را به صاحبش بازگرداند

به تازگی گزارش شده که سگ دزدیده شده توسط راننده آمازون به صاحبش ریچارد گاتفیلد ۵۱ ساله در انگستان بازگرانده شده است. چندی پیش گاتفیلد مدعی شده بود که راننده‌ی شرکت آمازون سگ میناتوری‌ اش، ویلما ...

به تازگی گزارش شده که سگ دزدیده شده توسط راننده آمازون به صاحبش ریچارد گاتفیلد ۵۱ ساله در انگستان بازگرانده شده است.

چندی پیش گاتفیلد مدعی شده بود که - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر فریدون کنار استان مازندران - راننده‌ی شرکت آمازون سگ میناتوری‌ اش، ویلما را - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر فریدون کنار استان مازندران - دزدیده است. به گفته‌ی او راننده‌ی شرکت آمازون پس از تحویل - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر فریدون کنار استان مازندران - چند بسته غذای سگ، ویلما را در وسیله‌ی نقلیه‌ی خود قرار داده و با خود برده است.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر فریدون کنار استان مازندران
ویلما، سگ دزدیده شده توسط راننده‌‌ی آمازون

او بدین منظور به صندوق شخص «جف بزوس» ثروتمندترین مدیر عامل دنیا، ایمیلی ارسال کرد و طی آن اعتراض خود را به گوش وی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر فریدون کنار استان مازندران - رساند. این مسئله موجب شد که مدیر عامل آمازون، شخصاً روند پیدا کردن - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر فریدون کنار استان مازندران - ویلما را پیگیری کند.

گاتفیلد که از پیگیری شخصی بزوس تعجب کرده است در اینباره‌ به رسانه گفته:

«سگ من توسط راننده‌ی شرکت آمازون دزدیده شد. برای این منظور به مدیر عامل این شرکت ایمیل زدم اما فکر نمی کردم تاثیری داشته باشد اما آنها فردی را پیدا کردند که توانست راننده‌‌ی مذکور را یافته، سگ را تحویل گرفته و - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر فریدون کنار استان مازندران - به من بازگرداند.»

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر فریدون کنار استان مازندران

شرکت آمازون - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر فریدون کنار استان مازندران - ادعا کرده که راننده‌ی یاد شده دیگر - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر فریدون کنار استان مازندران - با آنها همکاری نمی کند و دیگر نمی تواند بسته‌ها را به مقصد برساند. این کمپانی نمی‌توانسته این شخص را اخراج کرده یا تنبیه دیگری برایش در نظر بگیرد چرا که رانند‌ه‌های تحویل دهنده‌ به - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر فریدون کنار استان مازندران - استخدام این شرکت - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر فریدون کنار استان مازندران - نیستند و تنها در ازای جابجا - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر فریدون کنار استان مازندران - کردن بسته‌های این شرکت، مزد هر سفر را جداگانه می‌گیرند.

یکی از سخنگویان این شرکت درباره‌ی سگ دزدیده شده توسط راننده‌ آمازون می‌گوید:

«این مسئله غیر قابل انکار است و بهانه‌ای - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر فریدون کنار استان مازندران - برای آن نمی‌توان - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر فریدون کنار استان مازندران - آورد. مسلماً اتفاق مذکور نمی‌تواند استاندارد بالای ما درباره‌ی گزینش همکاران پخش کنندمان را برساند اما ما نظارت زیادی در این زمینهبه کار گرفته‌ایم. ما این دزدی را جدی گرفتیم و به همین خاطر است که راننده‌ی یاد شده دیگر حق ندارد با آمازون همکاری کرده و بسته‌های ما را به کاربران برساند.»

تماشا کنید: اولین ارسال عمومی کالا توسط پهپادهای آمازون با موفقیت انجام شد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone