🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  2. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  3. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  4. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21118.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

تولید هسته رآکتور اتمی با پرینتر سه بعدی؛ ارزان و سریع

آزمایشگاه ملی اوک ریج (ORNL) که بودجه آن توسط وزارت انرژی ایالات متحده آمریکا تامین می‌شود، توانسته یک نمونه اولیه از هسته رآکتور هسته‌ای را با پرینتر سه بعدی تولید کند. هدف نهایی این پروژه، ...

آزمایشگاه ملی اوک ریج (ORNL) که بودجه آن توسط وزارت انرژی ایالات متحده آمریکا تامین می‌شود، توانسته - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر پاوه استان کردستان - یک نمونه اولیه از هسته رآکتور هسته‌ای را با پرینتر سه بعدی تولید کند. هدف نهایی این پروژه، تولید یک رآکتور هسته‌ای فول سایز با سنسورها و کنترل‌های ادغام شده با قطعات کمتر برای سال ۲۰۲۳ است.

بر اساس اعلام انجمن - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر پاوه استان کردستان - جهانی انرژی هسته‌ای، ایالات متحده آمریکا صاحب ۹۸ رآکتور هسته‌ای در ۳۰ ایالت است که ۲۰ درصد برق ملی این کشور را بدون انتشار کربن تامین می‌کند. با این وجود، نیمی از این رآکتورها عمری نزدیک به نیم قرن دارند و تنها برخی از - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر پاوه استان کردستان - آن‌ها در طول ۲۰ سال اخیر به تولید رسیده‌اند. بسیاری از رآکتورها تا دو دهه آینده بازنشسته خواهند شد و نیاز به جایگزینی آن‌ها با نمونه‌های جدید است.

بنابر دلایلی تعویض رآکتور بسیار دشوار و همچنین - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر پاوه استان کردستان - گران‌قیمت است، اما بزرگترین علت آن مربوط به مدت زمان طولانی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر پاوه استان کردستان - طراحی، ساخت، استقرار، آزمایش و دریافت تاییدیه رسمی برای ورود به شبکه است. برنامه نمایش TCR قصد دارد به این روند سرعت ببخشد و همچنین هزینه‌های مربوط به تولید آن‌ها را کاهش دهد و به همین دلیل از پرینتر سه بعدی استفاده کرده است.

در این پروژه از پرینتر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر پاوه استان کردستان - سه بعدی دما بالا - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر پاوه استان کردستان - به همراه مواد پیشرفته قرن بیست و یکم برای طراحی رآکتور استفاده می‌شود. به - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر پاوه استان کردستان - گفته ORNL، ساخت نمونه اولیه هسته رآکتور ۳ ماه طول کشیده است. مدیر فنی TCR، «کرت ترانی» درباره این پروژه اعلام کرده:

«ما با سرعت بالایی در حال توسعه توانایی‌های خود برای واقعیت بخشیدن - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر پاوه استان کردستان - به این پروژه در چندین ماه گذشته بوده‌ایم و هدف ما، اثبات امکان استفاده از این فناوری برای تولید - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر پاوه استان کردستان - هسته رآکتور هسته‌ای با پرینتر سه بعدی است. اوضاع کنونی فناوری هسته‌ای وخیم است و این یک تلاش اساسی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر پاوه استان کردستان - برای حرکت سریع به سمت - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر پاوه استان کردستان - نوآوری برای جامعه هسته‌ای محسوب می‌شود.»

هم اکنون این برنامه در حال تصحیح طراحی نمونه اولیه با استفاده از نظارت و هوش مصنوعی در هنگام تولید برای ارزیابی مواد و عملکرد آن است. به اعتقاد ORNL - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر پاوه استان کردستان - اگر این برنامه به سرانجام برسد، می‌تواند به سرعت باعث تغییراتی در صنعت - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر پاوه استان کردستان - انرژی هسته‌ای شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone