🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  3. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  4. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  5. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31959.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

رندرهای منتسب به گلکسی تب S5e خبر از بازگشت سامسونگ به بازار تبلت‌ها می‌دهد

بعد از عرضه دو تبلت طی ۶ ماه گذشته، به نظر می‌رسد سامسونگ قصد افزایش سهم خود در بازار تبلت‌ها را دارد و رندرهای منتشر شده از گلکسی تب S5e نیز همین قضیه را نشان ...

بعد از عرضه دو تبلت طی ۶ ماه گذشته، به نظر می‌رسد سامسونگ - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر پارس آباد استان اردبیل - قصد افزایش سهم خود - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر پارس آباد استان اردبیل - در بازار تبلت‌ها را دارد و رندرهای منتشر شده از گلکسی تب S5e نیز همین قضیه را نشان می‌دهند.

در نگاه اول، این تبلت فوق العاده باریک از جلو یادآور گلکسی تب S4 است. این دستگاه جدید به جای یک پوشش براق ساخته شده از شیشه در پشت خود، یک ساختار فلزی با گوشه‌های گرد دارد. تنها دوربین پشتی این تبلت هم از منطقه وسط در گلکسی تب اس 4 به گوشه بالا سمت چپ منتقل شده و لوگوی سامسونگ نیز در وسط صفحه قرار گرفته است. همچنین باید انتظار حضور یک حسگر اثرانگشت کناری در S5e را هم داشته باشیم.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر پارس آباد استان اردبیل

این تبلت بعد از گلکسی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر پارس آباد استان اردبیل - S10e و دستبند گلکسی فیت e سومین محصول سامسونگ - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر پارس آباد استان اردبیل - با پسوند e محسوب می‌شود. ظاهرا سامسونگ قصد دارد با استفاده از این حرف نمونه - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر پارس آباد استان اردبیل - ارزان‌تر پرچم‌دارهای خود را از دیگر مدل‌ها جدا کند. - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر پارس آباد استان اردبیل - به همین دلیل، باید منتظر عرضه مدل اصلی این تبلت که احتمالا گلکسی تب اس 5 نام خواهد داشت هم باشیم که احتمالا در طراحی آن از گلکسی اس 10 الهام گرفته خواهد شد.

البته هنوز نمی‌توان صحت اطلاعات بالا را به طور - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر پارس آباد استان اردبیل - رسمی تایید کرد و باید منتظر اطلاعات بیشتری در رابطه با گلکسی تب S5e در - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر پارس آباد استان اردبیل - آینده ای نامشخص باشیم زیرا احتمال معرفی این تبلت همزمان با گلکسی اس 10 در روز یک اسفند کمی دور از انتظار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone