🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  5. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21121.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

اینستاگرام از قابلیت‌های جدید برای مبارزه با آزار سایبری رونمایی کرد

اینستاگرام از قابلیت‌های جدیدی برای مبارزه با آزار سایبری و تشویق کاربران به تعاملات مثبت در این شبکه رونمایی کرده است. حالا امکان پاک کردن دسته‌ای نظرات و همچنین تعیین اکانت‌هایی که مجوز تگ یا ...

اینستاگرام از قابلیت‌های جدیدی برای مبارزه با آزار سایبری و تشویق کاربران به تعاملات مثبت در این شبکه رونمایی کرده است. حالا امکان پاک کردن دسته‌ای نظرات و همچنین - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر چناران استان خراسان - تعیین اکانت‌هایی که مجوز تگ یا منشن کردن را دارند فراهم شده است. این شبکه اجتماعی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر چناران استان خراسان - در حال آزمایش قابلیتی هم هست که سنجاق کردن نظرات به بالای صفحه را امکان پذیر می‌کند.

اینستاگرام می‌گوید به زودی ابزاری را آزمایش می‌کند که کاربران می‌توانند به کمک آن کامنت‌های مثبت را هایلایت کنند. به گفته اینستاگرام - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر چناران استان خراسان - این قابلیت - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر چناران استان خراسان - به کاربران کمک می‌کند تا برخی نظرات - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر چناران استان خراسان - را به بالای - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر چناران استان خراسان - صفحه پین یا اصطلاحاً سنجاق کنند.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر چناران استان خراسان

کاربران می‌توانند نظرات ناخواسته را به صورت یکجا حذف کنند. به گفته اینستاگرام کاربران حالا می‌توانند تا ۲۵ نظر را - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر چناران استان خراسان - همزمان پاک - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر چناران استان خراسان - کنند. برای انجام این کار در iOS کافیست روی کامنت مورد نظر ضربه زده و سپس از طریق آیکون سه نقطه در گوشه سمت راست، نظراتی که باید پاک شوند را انتخاب کرد. امکان بلاک کردن چندین اکانت به صورت همزمان با ضربه زدن روی «More Options» نیز وجود دارد.

قابلیت مورد بحث برای کاربران اندروید هم در دسترس است و برای بلاک کردن چندین حساب کاربری باید روی یکی از نظرات ضربه زده و انگشت را نگه داشت و از طریق - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر چناران استان خراسان - آیکون سه نقطه گزینه Block یا Restrict را انتخاب کرد.

علاوه بر قابلیت‌های - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر چناران استان خراسان - فوق، کاربران حالا می‌توانند کسانی که - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر چناران استان خراسان - مجاز به تگ کردن یا منشن کردن آن‌ها در - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر چناران استان خراسان - نظرات، کپشن یا استوری هستند را تعیین کنند و امکان انتخاب از بین سه گزینه همه، دنبال کنندگان و هیچ کس وجود دارد. برای تنظیم تگ‌ها باید مسیر Interactions > Tags - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر چناران استان خراسان - را دنبال کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone