تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  3. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  5. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16858.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات: خانوادۀ ایرانسل به یکی از بزرگترین کارفرماهای خرید خدمات تبدیل شده است

وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، به مناسبت چهاردهمین سالروز راه‌اندازی شبکۀ تلفن همراه ایرانسل، پیام تبریکی را خطاب به خانوادۀ بزرگ ایرانسل منتشر کرد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در این پیام، «محمدجواد آذری جهرمی»، رویکرد ...

وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، به مناسبت چهاردهمین سالروز راه‌اندازی شبکۀ تلفن همراه - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نیشابور استان خراسان - ایرانسل، پیام تبریکی را خطاب به خانوادۀ بزرگ ایرانسل منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در این پیام، «محمدجواد آذری جهرمی»، رویکرد و توانایی خانواده ایرانسل در عرضه مطلوب تلفن‌های دائمی و اعتباری، فراگیر کردن دامنه مشترکان به‌ویژه در نسل نوجوی جوان ایرانی، توسعه پوشش تلفن همراه و ارتقای چشمگیر ضریب نفوذ تلفن همراه در ایران را عامل ایجاد - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نیشابور استان خراسان - یک تغییر بزرگ و عظیم، نه تنها در اقتصاد دیجیتال و توسعۀ کسب‌وکارهای آنلاین، که در سیاست، فرهنگ، جامعه، آموزش، روابط، رفاه و تعاملات موجود در زندگی و زمانۀ ایرانیان دانسته است.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نیشابور استان خراسان

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نیشابور استان خراسان

متن کامل این پیام که در وب‌سایت رسمی وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات منتشر شده، به شرح زیر است:

«خانواده بزرگ ایرانسل

چهاردهمین سالگرد حضور دومین اپراتور تلفن همراه کشور در سپهر خدمات ارتباطی ایران را به خانواده بزرگ و سخت کوش - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نیشابور استان خراسان - ایرانسل تبریک می‌گویم.

در اواسط دهه هشتاد، جامعه ایرانی، هنوز با ظرفیت‌های بی‌نظیر فناوری اطلاعات و ارتباطات آشنا نبود. در طول این سال‌ها، زیرساخت‌های ارتباطی به‌سرعت توسعه یافتند و همپای تقویت رقابت حاصل از حضور اپراتورهای مختلف، نسل‌های تازه خدمات ارتباطی و سرویس‌های متفاوت، به افراد و کسب‌وکارها، ناگهان منشاء تغییراتی عظیم در زندگی و زمانه ایرانیان شد. به‌جز اقتصاد دیجیتال که سهم آن رفته‌رفته در اقتصاد کشور، جای خود را می‌یابد، سیاست، فرهنگ، جامعه، آموزش، روابط، رفاه و تعاملات فردی و میان گروهی و جمعی، در هر سه سطح، تغییراتی وسیع را تجربه کرد.

بخشی از این تغییر عظیم، - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نیشابور استان خراسان - حاصل رویکرد و توانایی خانواده ایرانسل در عرضه مطلوب تلفن‌های دائمی و اعتباری، فراگیر کردن دامنه مشترکان به‌ویژه در نسل نوجوی جوان ایرانی، توسعه پوشش تلفن همراه و ارتقای چشمگیر ضریب نفوذ تلفن همراه در ایران بود. این امر زیرساخت توسعه کسب‌وکارهای آنلاین در ایران بود و توسعه این کسب‌وکارها به رقابت در ارائه کالاها و خدمات منجر شد که رفاه بیشتر برای مصرف‌کنندگان در برداشته است. به‌این‌ترتیب، خانواده ایرانسل در این سال‌ها، نه‌تنها در توسعه چنین زیرساختی تلاش کرده است، بلکه با متنوع کردن خدمات خود، به یکی از بزرگ‌ترین کارفرماهای خرید خدمات در لایه‌های مختلف بدل شده است.

با فراگیر شدن نسل پنجم خدمات ارتباطی و ورود اینترنت اشیا به کشور، جامعه نوجو و هنوز جوان ایرانی، سطح دیگری از تغییر در زندگی و کسب‌وکار را به کمک اپراتورهای تلفن همراه و مجموعه عظیمی از کسب‌وکارهای داخل و بیرون اکوسیستم فناوری اطلاعات و ارتباطات تجربه خواهند کرد.

برای خانواده ایرانسل در آغاز این راه، روزگار خوش‌تری را آرزو می‌نمایم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone