🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  2. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41604.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

گوگل قابلیت Broadcast را معرفی کرد: امکان ارسال پیام از طریق چندین اسپیکر هوشمند

امروز گوگل در مراسم خود از قابلیت های جدید اسپیکر هوشمندش پرده برداشت. یکی از امکانات افزوده شده به این بلندگو، «Broadcast» نام دارد که توسط آن می توانید تنها با گفتن جمله مورد نظر ...

امروز گوگل در مراسم خود از قابلیت - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - های جدید اسپیکر هوشمندش پرده برداشت. یکی از امکانات افزوده شده به این بلندگو، «Broadcast» نام دارد که توسط آن می توانید تنها با گفتن جمله مورد نظر خود پیامتان را در خانه از طریق تمام اسپیکر های هوشمند موجود - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - در منزل با صدای دستیار گوگل (و نه صدای خودتان) پخش نمایید. - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - به عنوان مثال می توان از آن درخواست کرد: «Hey Google, broadcast What’s everyone up to»؛ و بدین ترتیب کودکان صدای والدین خود - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - را از تمام اسپیکرها شنیده و متوجه - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - می شوند که آنها می خواهند بدانند بچه ها مشغول چه کاری هستند.

«ریشی چاندرا» (Rishi Chandra) رئیس بخش مدیریت اسپیکرهای خانگی گوگل می گوید:

«این قابلیتی است که والدین شیفته آن - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - خواهند شد و در سوی مقابل، کودکان - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از آن متنفر خواهند گشت».

این قابلیت بسیار ساده به نظر می رسد؛ ولی می - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تواند گاهی مفید یا گاهی خسته کننده باشد.

لازم به ذکر است که در این مراسم کمپانی ساکن ماونتین ویو، همچنین دو اسپیکر هوشمند Google Home Mini و Home Max را معرفی کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone