🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  2. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  3. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41606.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

ویژگی های جدید گوگل هوم برای کودکان و خانواده ها

کمپانی گوگل طی مراسم رونمایی از محصولات جدید خود، ویژگی های تازه ای را برای پلتفرم اسپیکرهای هوشمند سری هوم معرفی کرد که مخصوصاً برای کودکان و خانواده ها توسعه یافته اند. اسپیکرهای سری هوم ...

کمپانی گوگل - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - طی مراسم رونمایی از محصولات جدید خود، ویژگی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - های تازه ای را برای پلتفرم اسپیکرهای هوشمند سری هوم معرفی کرد که مخصوصاً برای کودکان و خانواده ها توسعه یافته اند.

اسپیکرهای سری هوم به زودی از قابلیت هایی مانند پخش داستان به هنگام خواب - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - یا انجام برخی بازی ها (مانند بازی پخش موسیقی و نشستن روی صندلی به هنگام قطع آن) برخوردار می شوند که به ادعای شرکت برای سرگرمی کودکان بسیار مناسب خواهند بود.

امکان سفارش اسپیکرهای گوگل با طرح های دیزنی وجود خواهد داشت

گوگل همچنین با کمپانی دیزنی وارد شراکت شده و کودکان می توانند اسپیکرهای مخصوص اتاق خود را در طرح های دلخواه مانند کارتون ماشین ها یا جنگ ستارگان سفارش دهند. شرکت ساکن مانتین ویو همچنین با کمپانی برادران وارنر نیز وارد همکاری شده تا همواره محتوای جدیدی برای استفاده توسط کودکان در اختیار داشته باشد.

یکی دیگر از ویژگی های جدید اسپیکرهای هوم، امکان مدیریت حساب های کاربری مختلف است که به کاربران اجازه می دهد سطوح مختلفی از دسترسی به محتوا را برای اسپیکرهای مختلف - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - تعریف کنند.

در نهایت قابلیت جالب دیگری که به محصولات سری هوم - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اضافه شده، «Broadcast» نام دارد که امکان - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ارسال پیام صوتی (مانند پِیجِر) در اسپیکرهای متصل به یک شبکه را فراهم کرده و با فرض وجود یک اسپیکر در هر بخش از خانه، کاربردی به نظر می رسد.

گفتنی است ویژگی های مورد اشاره در راستای پذیرش اسپیکرهای هوشمند گوگل توسط تمام اعضای خانواده توسعه یافته اند که نشان می دهد کمپانی گوگل برنامه های بلند مدتی برای حضور در خانه های کاربران خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر وخش داد نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
یک سوالی دارم مرکز شما شهرک جهاد اسلام آباد غرب کار انجام میده.
پاسخ: بله در شهرک جهاد شهر اسلام آباد غرب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone