🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  3. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  5. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41605.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

گوگل موبایل‌های «پیکسل ۲» و «پیکسل ۲ اکس ال» را معرفی کرد

شرکت گوگل دقایقی پیش از جدیدترین موبایل های خود با نام‌های آشنای پیکسل ۲ و پیکسل ۲ اکس ال رونمایی کرد. محصولاتی که این بار از نمایشگرهای ۵ و ۶ اینچی بهره می‌برند و زبان ...

شرکت گوگل دقایقی پیش از جدیدترین موبایل های خود با نام‌های آشنای پیکسل ۲ و پیکسل ۲ اکس ال رونمایی کرد. محصولاتی که این بار از نمایشگرهای ۵ و ۶ اینچی بهره می‌برند و زبان طراحی کلی آنها بسیار مشابه با نمونه‌ سال گذشته است.

طراحی بخش پشتی موبایل به صورت دو تکه از شیشه و فلز ساخته شده، درست مثل سال گذشته و بخش جلوی موبایل‌ و نمایشگر هم - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - نمی‌تواند عنوان «بی حاشیه» یا «لبه تا لبه» را به خود اختصاص دهد. البته حاشیه نسبت به سال گذشته تا حد زیادی کاهش پیدا کرده است اما پنل جلوی موبایل، شما را به یاد - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - LG V30 خواهد انداخت.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

پیکسل ۲ اکس ال، از نمایشگری با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ استفاده می‌کند و پنل آن از نوع P-OLED است. همانطور که گفته شد اندازه این پنل ۶ اینچ است و رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ در آن به کار رفته که چگالی ۵۳۸ پیکسل در هر اینچ را به ارمغان می‌آورد. اما پیکسل ۲، از یک نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن تمام اچ دی بهره - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - می‌برد و پنل آن هم AMOLED است.

همانطور که انتظار می‌رفت، گوگل امسال در پیکسل‌هایش از چیپست مجتمع اسنپدراگون ۸۳۵ استفاده کرده که در حال حاضر قوی‌ترین پردازنده را در دنیای - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اندروید در خود جای داده است. در کنار این پردازنده، گوگل از ۴ گیگابایت رم در هر دو موبایل استفاده کرده است. باتری نمونه اکس ال ظرفیتی ۳۵۲۰ میلی آمپری دارد و نمونه کوچکتر، یعنی پیکسل ۲، از یک باتری ۲۷۰۰ میلی آمپری بهره می‌برد.

یکی از قابلیت‌های ویژه موبایل های پیکسل، ویژگی «Active Edge» است که به شما اجازه می‌دهد تا لبه‌های موبایل را در دست خود فشار دهید. دقیقاً مانند عملکردی که موبایل U11 از - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - HTC داشت.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

تفاوت دیگر - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - این موبایل با نمونه قبلی، استفاده از لانچر جدید پیکسل مبتنی بر اندروید ۸ یا Oreo است که حالا منوی جستجوی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - گوگل را در پایین نمایشگر دستگاه در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

به گفته گوگل، این موبایل به ویژگی نمایشگر «همیشه روشن» مجهز شده و کاربر می‌تواند همواره اعلان یا نوتیفیکیشن‌های خود را روی نمایشگر آن ببیند. از سوی دیگر قابلیتی به نام میکروفون همیشه روشن هم در آن به کار گرفته شده که به موبایل - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - شما اجازه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - می‌دهد موسیقی که محیط پخش می‌شود را بشنود و به شما اعلام کند که این آهنگ، توسط چه‌کسی ساخته شده و متعلق به چه خواننده یا گروهی است.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

اما دوربین اصلی پیکسل ۲ - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و پیکسل ۲ اکس ال، همچنان به سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده که البته یک نمونه جدید به حساب می‌آید و - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - آمده تا در دنیای واقعیت افزوده خودنمایی کند. عجیب است که گوگل به ترند کنونی دنیای موبایل اهمیتی نداده و به سراغ ماژول دوربین دوگانه نرفته، اما نکته مهم اینجاست که می‌گوید پیکسل ۲، می‌تواند با استفاده از هوش مصنوعی، حالت بوکه (فوکوس روی سوژه و تار کردن پس‌زمینه) را بازسازی کند - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و نیازی به دو دوربین برای اینکار نیست.

همانگونه که گفتیم، دوربین این دو موبایل برای واقعیت افزوده بهینه شده و گوگل - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - خبر می‌دهد که از استیکرهای سه بعدی پشتیبانی می‌کند. - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - به این معنا که شما قادر خواهید بود شخصیت‌های سه بعدی و اموجی را به تصاویر یا ویدیوهای - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - خود اضافه کنید و این شخصیت‌ها را در ویدیوهای خود و در پس زمینه، به کار بگیرید. گوگل همچنین در کنفرانس معرفی پیکسل‌ها، خبر داد که با شرکت‌های شخص ثالث دیگر همکاری می‌کند تا استیکرهای سه بعدی بیشتری را به دنیای واقعیت افزوده اضافه نماید تا کاربران بتوانند در دوربین پیکسل ۲ از آنها استفاده کنند.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

اما چرا پیکسل ۲ به دوربین دوگانه نیاز ندارد؟ مدیران گوگل می‌گویند که از نوعی سنسور خاص - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - در دوربین این موبایل استفاده کرده‌اند و نامش را «سنسور پیکسل دوگانه» گذاشته‌اند. به این معنا که سنسور می‌تواند عملاً هر پیکسل را به دو پیکسل تبدیل کند. در واقع همین ویژگی، مانند یک دوربین دوم عمل می‌کند و در زمان ثبت یک تصویر، موبایل دو تصویر می‌گیرد و آنها را با هم ترکیب می‌کند و بهترین نتیجه را - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - به شما ارائه می‌دهد.

با ثبت همزمان دو تصویر، پیکسل یک نقشه سه بعدی از محتویات تصویر به وجود می‌آورد که توسط آن، می‌تواند درک کند که چه قسمتی سوژه اصلی است و باید فوکوس داشته باشد و کدام قسمت به عنوان پس زمینه به حساب می‌آید و باید تار شود تا حالتی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - پرتره مانند به سوژه و تصویر بدهد. گوگل می‌گوید که حالت پرتره تصاویر، نه تنها برای افراد، بلکه برای اجسام نیز کاربرد دارد و می‌تواند آنها را شناسایی کند.

دوربین جلوی هر دو موبایل اما به یک سنسور ۸ مگاپیکسلی مجهز شده که از ویژگی «سنسور پیکسل دوگانه» بهره ‌مند نیست و کاربران قابلیت ثبت تصاویر پرتره با دوربین جلو را نخواهند داشت. ضمناً، گوگل امسال - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - هم پیکسل‌ها را برای آزمایشگاه DXO ارسال کرده و خبر می‌دهد که این آزمایشگاه، امتیاز ۹۸ را به آنها داده است!

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

دوربین‌های هر دو پیکسل همچنین به قابلیتی به نام «Motion Photos» مجهز شده‌اند. - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - این قابلیت آشناست (مانند Live Photos در آیفون) و به شما اجازه می‌دهد تا برای هر تصویر، یک کلیپ کوتاه ۳ ثانیه ای داشته - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - باشید. در واقع ۱.۵ ثانیه قبل و ۱.۵ ثانیه بعد از گرفتن یک عکس ذخیره می‌شود تا بعداً بتوانید آن را تماشا کنید. هر دو موبایل‌های جدید با اندروید نسخه ۸ روانه بازار می‌شوند و البته، از جک هدفون بی‌بهره‌اند.

پیکسل - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ۲ در سه رنگ سفید، مشکی و - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - آبی عرضه می‌شود و برای نمونه ۶۴ گیگابایتی، ۶۴۹ دلار قیمت دارد. پیکسل ۲ اکس ال در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می‌شود و برای مدل ۶۴ گیگابایتی، ۸۴۹ دلار قیمت دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone