تعمیرات یخچال نیکسان در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  2. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  3. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20406.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

هند استفاده از ۵۹ اپلیکیشن چینی را ممنوع کرد؛ تیک تاک و وی‌چت قربانی تنش‌ها

از اوایل ماه جاری میلادی تنش‌ها میان چین و هند بالا گرفته و حالا دولت هند لیستی از ۵۹ اپلیکیشن چینی منتشر کرده که استفاده از آن‌ها ممنوع است. به گزارش TechCrunch، در این لیست ...

از اوایل ماه جاری میلادی تنش‌ها میان چین و هند بالا گرفته و حالا دولت هند لیستی از ۵۹ اپلیکیشن چینی منتشر کرده که استفاده از - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر فولاد شهر استان اصفهان - آن‌ها ممنوع است.

به گزارش TechCrunch، در این لیست نام اپلیکیشن‌های مطرحی مانند تیک تاک، وی‌چت، - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر فولاد شهر استان اصفهان - UC Browser، بازی Clash of Kings و حتی برنامه‌های شیائومی به چشم می‌خورند. دولت هند علت چنین اقدامی را نگرانی‌های امنیتی و حفاظت از حریم شخصی اعلام کرده است. این کشور معتقد - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر فولاد شهر استان اصفهان - است که فعالیت این برنامه‌ها امنیت دولت - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر فولاد شهر استان اصفهان - و همچنین قابلیت دفاعی کشور - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر فولاد شهر استان اصفهان - را در معرض خطر قرار می‌دهد و نیاز به اقدامات اضطراری دارند.

در بیانیه رسمی آمده که دولت با استناد به اختیارات خود تحت بخش 69A قانون فناوری اطلاعات و مفاد مربوط به - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر فولاد شهر استان اصفهان - فناوری اطلاعات (اقدام و - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر فولاد شهر استان اصفهان - محافظت برای جلوگیری از دسترسی به اطلاعات توسط - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر فولاد شهر استان اصفهان - مردم)، این برنامه‌ها را مسدود کرده است.

در گذشته نیز مرکز هماهنگی جرایم سایبری هند برای مسدودسازی این برنامه‌های مخرب، توصیه‌نامه‌ای ارسال کرده بود. لیست کامل اپلیکیشن‌ها و بازی‌های چینی به شرح تصویر زیر است:

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر فولاد شهر استان اصفهان

چندین برنامه شیائومی نیز در این لیست قرار دارند که می‌تواند محبوبیت این شرکت را در هند کاهش - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر فولاد شهر استان اصفهان - دهد. به گفته یکی از تحلیلگران شرکت «Counterpoint»، این اقدام دولت هند روی یک دستگاه از هر سه دستگاه در این کشور تاثیر می‌گذارد. برنامه‌های موجود - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر فولاد شهر استان اصفهان - در این لیست ۵۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه در ماه مه داشته‌اند.

از میان این - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ۵۹ اپلیکیشن، ۲۷ مورد آن در لیست ۱۰۰۰ اپلیکیشن محبوب در هند قرار دارند. هنوز مشخص نشده که این ممنوعیت به چه معناست و چگونه باید توسط سازندگان سیستم عامل و ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی رعایت شود. - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر فولاد شهر استان اصفهان - در حال حاضر تمام این برنامه‌ها از طریق گوگل پلی استور و اپ استور در این کشور برای دانلود موجود هستند.

گوگل اعلام کرده که دستور دولت را دریافت کرده و اپل نیز خبر از بررسی آن داده است. این شرکت‌ها معمولا پس از ممنوعیت برنامه‌ها، آن‌ها را از فروشگاه خود در کشورهای مدنظر حذف می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone