تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  5. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27364.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

معرفی لپتاپ‌های ایسر نیترو 5 و سوئیفت 3 با پردازنده رایزن AMD

ایسر از مدل های جدید لپتاپ گیمینگ نیترو 5 در کنار مدل سبک وزن و باریک سوئیفت 3 رونمایی کرده که از پردازنده های نسل دوم رایزن AMD بهره می برند. ایسر نیترو 5 جدید ...

ایسر از مدل های جدید لپتاپ گیمینگ نیترو 5 در کنار مدل - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - سبک وزن و باریک سوئیفت 3 رونمایی کرده که از پردازنده های نسل دوم رایزن AMD بهره می برند.

ایسر نیترو 5 - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - جدید از نمایشگر 15.6 اینچی بهره می برد و به پردازنده 4 هسته ای رایزن 7 مدل 3750H با فرکانس کاری 2.3 گیگاهرتز (فرکانس بوست تا 4 گیگاهرتز) مجهز شده - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - است. علاوه بر این کارت گرافیک رادئون RX 560X - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - آن را همراهی می کند که کارایی تقریباً مشابه با انویدیا GTX 1050 دارد. به این ترتیب می توان گفت که در میان محصولات گیمینگ یک میان رده به حساب - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - می - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - آید.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

ایسر سوئیفت 3 جدید نمایشگری 14 اینجی دارد و از - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - پردازنده 4 هسته ای رایزن 7 مدل 3700U با فرکانس کاری 2.3 گیگاهرتز (فرکانس بوست تا 4 گیگاهرتز) بهره می برد. مدل پایه سوئیفت 3 به کارت گرافیک مجتمع مجهز - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - شده - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اما کاربران امکان انتخاب مدل هایی مجهز به رادئون RX 540X را هم دارند.

لپتاپ های جدید - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ایسر به جز CPU تفاوت چندانی با مدل های قبلی ندارند اما این موضوع را نمی توان یک نکته منفی به - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - حساب آورد، چرا که بسیاری از خصوصیات مدل قبلی از جمله طراحی را به ارث برده اند. نیترو 5 از نمایشگر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - با رزولوشن 1080p بهره می برد و تکنولوژی کول بوست از گرم شدن بیش از حد دستگاه حین بازی ها جلوگیری می کند. علاوه بر این تا حدودی، محصول باریکی به حساب می آید. سوئیفت 3 هم به نمایشگری با رزولوشن 1080p و با لولای 180 درجه مجهز شده،  و ضخامت و وزن آن هم از 1.8 سانتی متر و 1.4 کیلوگرم است.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

ایسر اطلاعات دیگری از قیمت، زمان عرضه  و جزئیات سخت افزاری - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - مدل های مختلف - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - را منتشر نکرده اما انتظار می رود به زودی شاهد ارائه اطلاعات بیشتری از این محصولات باشیم. احتمالاً ایسر نیترو 5 جدید مشابه با مدل قبلی قیمت پایه 670 دلاری خواهد داشت. مدل سونیفت هم احتمالاً با قیمت پایه 700 دلاری روانه بازار می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone