🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  3. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  4. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43085.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

هر ایرانی به طور متوسط عضو 18 کانال تلگرامی است

اپلیکیشن تلگرام در حال حاضر محبوب ترین پیام رسان در کشور ایران است که بر اساس آمارهای موجود، حدود 40 میلیون حساب کاربری ایرانی داشته و بیش از 555 هزار کانال فارسی زبان در آن ...

اپلیکیشن تلگرام در حال حاضر محبوب ترین پیام رسان در کشور ایران است که بر اساس آمارهای موجود، حدود 40 میلیون حساب کاربری ایرانی داشته و بیش از 555 هزار کانال فارسی زبان در آن فعال - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - هستند.

کانال های - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - تلگرامی سرانه مطالعه را در کشور افزایش داده اند

طبق اظهارات مسعود اسدپور سرپرست پژوهشگاه فضای مجازی کشور، کانال های مذکور از سال 94 تا کنون نزدیک به 1.1 میلیارد مطلب منتشر کرده اند که در مقایسه با 1.2 میلیارد مطلب وبسایت های فارسی زبان (از ابتدای راه اندازی وب فارسی)، - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - آمار قابل توجهی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - محسوب شده و احتمالاً تا آخر مهر ماه، از سایت های اینترنتی پیشی خواهند گرفت.

وی در ادامه گفت بیش از 20 هزار کانال فارسی، حداقل 5 هزار عضو دارند و در میان مطالب منتشر شده توسط کانال ها در تلگرام، 88 درصد مطلب جدید و 12 درصد بازنشر از سایر کانال ها بوده که - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - در این میان، بخش قابل توجهی از مطالب جدید نیز - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - کپی متن کانال های دیگر هستند.

اسدپور همچنین تعداد اعضای کل کانال ها را در مجموع 720 - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - میلیون اکانت اعلام کرد - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - که با توجه به آمار 40 میلیونی حساب های کاربری در ایران، می توان گفت هر ایرانی به طور متوسط عضو 18 کانال تلگرامی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - است.

لازم به ذکر - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - است که طبق گفته های سرپرست پژوهشگاه فضای مجازی کشور، متوسط سن کانال های تلگرامی فارسی 312 روز بوده که در ماه گذشته، 30 درصد از این کانال ها غیر فعال بوده اند.

گفتنی است بر اساس آمارهای موجود، مطالب منتشر شده در کانال ها به طور متوسط 1125 بازدید داشته اند که سهم هر ایرانی 30 هزار مطلب بوده و نشان می دهد کانال های تلگرامی، موجب افزایش 500 ساعتی سرانه مطالعه در کشور شده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone