🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43075.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی نوت 8 به Geekbench رسید؛ کسب امتیازهایی پایین تر از گلکسی اس 8

به تازگی دستگاهی با شماره مدل «SM-N950F» در پایگاه داده گیک‌بنچ مشاهده شده که بر اساس نام آن، به گلکسی نوت ۸ نسبت داده می‌شود. با رمزگشایی همین شماره مدل و مقایسه آن با محصولات ...

به تازگی دستگاهی با شماره مدل «SM-N950F» در پایگاه داده - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - گیک‌بنچ مشاهده شده که بر اساس نام آن، به گلکسی نوت ۸ نسبت داده می‌شود. با رمزگشایی همین شماره مدل - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - و مقایسه آن با محصولات قبلی سری نوت، می‌توان به این نتیجه رسید که این دستگاه اندرویدی احتمالاً نسخه بین‌المللی از نوت ۸ بوده که از چیپست اگزینوس ۸۸۹۵ استفاده می‌کند.

بر اساس تصویری که - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - منتشر شده، در زمان آزمایش بنچمارک، سرعت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - پردازنده ۸ هسته ای به ۱.۶۹ گیگاهرتز رسیده - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - و البته - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - باید - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - توجه داشت که دستگاه مورد استفاده - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - در این آزمایش، حتی اگر - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - واقعاً گلکسی نوت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ۸ از سامسونگ بوده باشد، هنوز در مرحله - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - پایانی کار خود قرار ندارد و باید دید نسخه نهایی با چه کلاکی برای پردازنده عرضه می‌شود.

تست Geekbench همچنین مشخص کرده است که موبایل سامسونگ قرار است به ۶ گیگابایت حافظه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - رم مجهز باشد و با نسخه ۷.۱.۱ از پلتفرم اندروید به دست کاربران - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - برسد.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

گلکسی نوت ۸ در بنچمارک Geekbench، برای آزمایش - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - تک هسته‌ای امتیاز ۱۹۸۴ را کسب کرده و امتیاز چند‌ هسته‌ای آن نیز به ۶۱۱۶ رسیده است. هر دوی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - این امتیازها نسبت به گلکسی اس 8 که از همین پردازنده بهره می‌برد، اعداد کمتری هستند. - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - پرچمدار فعلی سامسونگ موفق شده بود تا در همین بنچمارک، امتیازهای ۲۱۲۱ و ۷۱۰۱ را کسب کند. هرچند، همانطور که گفتیم، باید تا رسیدن نسخه نهایی گلکسی نوت ۸ صبر کرد و عملکرد آن را - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - پس از - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - عرضه آزمود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone