🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  2. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  3. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  4. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  5. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43082.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

واعظی: سیاست وزارت ارتباطات در دولت دوازدهم تغییر نخواهد کرد

همان طور که احتمالاً می دانید، وزیر پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دوازدهم، محمدجواد آذری جهرمی معاون وزیر کنونی و مدیر شرکت ارتباطات زیرساخت بوده که در صورت کسب ...

همان طور که احتمالاً می دانید، وزیر پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دوازدهم، محمدجواد آذری جهرمی معاون وزیر کنونی و مدیر شرکت ارتباطات زیرساخت بوده که در صورت کسب رأی اعتماد از نمایندگان مجلس، سکان وزارتخانه مذکور - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - را به دست خواهد گرفت.

در این میان محمود واعظی با اشار به جوان گرایی خود در وزارت ارتباطات و ابراز خرسندی از انتخاب فردی خلاق و نوآور برای پست مورد بحث عنوان کرد:

در پست های حساس وزارتخانه، افراد جوان را به کار گرفتم چرا که معتقد بودم باید به جوان ها میدان داد. رئیس جمهور نیز در کابینه دولت دوازدهم و در حوزه وزارت - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ارتباطات از این اعتماد استفاده کرد. خوشحالیم که آقای جهرمی با ۳۶ سال سن به عنوان وزیر ارتباطات برگزیده شده اند.

واعظی همچنین با تأکید بر ثبات رویه وزارت ارتباطات و حفظ ساختار موجود، اظهار داشت که اکثر معاونان فعلی و رؤسای سازمان ها می توانند در صورت تمایل، کار خود را با آقای جهرمی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ادامه دهند.

وی همچنین با اعلام حمایت کامل خود از جهرمی، با اشاره به عدم تغییر سیاست های وزارت ارتباطات در دولت دوازدهم بیان کرد - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - عملکرد وزارتخانه با استفاده از خلاقیت و نوآوری وزیر پیشنهادی شاهد پیشرفت خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اوستا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
خوب هستید؟ جسارتا سمت سه راه نماز سراب اعزام نیرو دارید؟
پاسخ: بله در سه راه نماز شهر سراب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone