تعمیرات یخچال آاگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  4. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20723.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی از می اسمارت بند 5 و ایرفون می TWS رونمایی کرد

شیائومی از جمله شرکت های پیشتاز صنعت پوشیدنی های هوشمند به شمار می رود که به خاطر ساخت گجت های کاربردی و مقرون به صرفه نظیر سری می بند و هدست های بلوتوثی به شهرت ...

شیائومی از جمله شرکت های پیشتاز صنعت پوشیدنی - تعمیرات یخچال آاگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - های هوشمند به شمار می رود که به خاطر ساخت گجت های کاربردی و مقرون به صرفه نظیر سری می بند و هدست های بلوتوثی به شهرت خوبی در این صنعت دست پیدا کرده است. امروز این شرکت از عرضه جهانی تازه ترین محصولات خود در این گروه خبر - تعمیرات یخچال آاگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - داد.

نسخه جهانی تازه ترین دستبند تناسب اندام شیائومی حالا کلمه هوشمند را هم در نام خود دارد اما پشتیبانی از تکنولوژی NFC به آن اضافه نشده است و این قابلیت فعلا محدود به چین است.

تازه ترین پوشیدنی - تعمیرات یخچال آاگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - هوشمند شیائومی دو تغییر عمده دارد؛ نخست نمایشگر دستگاه که با ابعاد ۱.۱ اینچی خود نسبت به نسخه قبلی با ابعاد ۰.۹۵ اینچ بزرگتر شده است و دیگری پشتیبانی دستگاه از  ویجت های مختلف که به کاربران اجازه می دهد شاخص های روی صفحه نمایشگر را شخصی سازی کنند. حالا که صحبت از شاخص های سلامتی به میان آمد بد نیست اشاره کنیم که پایشگر ضربان قلب دستگاه ۵۰ درصد نسبت به قبل دقیق تر شده هرچند که این مچبند فاقد سنسور SpO2 است.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

از دیگر به روز رسانی های اضافه شده به این گجت میتوان به قابلیت اتصال کابل شارژ به دستگاه بدون نیاز به درآوردن آن از دور مچ اشاره کرد. می اسمارت بند 5 همراه با شش بند سیلیکونی رسمی معرفی شده و از قبل ۶۵ - تعمیرات یخچال آاگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - تم مختلف - تعمیرات یخچال آاگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - برای صفحه هوم روی آن بارگذاری شده - تعمیرات یخچال آاگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - است. برخی از این تم ها هم دارای کاراکتری های کارتونی هستند و اگر صفحه های ثابت شما را خسته می کنند میتوانید از آن تم ها استفاده کنید.

باتری این دستگاه درست مانند قبل تا ۱۴ روز - تعمیرات یخچال آاگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دوام می آورد. این مچبند - تعمیرات یخچال آاگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - در برابر آب مقاوم است و استاندارد ATM5 را دارد؛ بدان معنا که میتوانید برای شنا کردن در استخر دستگاه را همراه خود داشته باشید (۱۱ مد ورزشی مختلف شامل یوگا و طناب زنی هم برای آن در نظر گرفته شده است). پس از اتمام فعالیت های بدنی میتوانید با استفاده از دکمه شاتر عکاسی ریموت این مچبند از خود سلفی بگیرید.

قابلیت پایش خواب این مچبند هم به روز رسانی شده و میتواند مراحل مختلف خواب و همچنین چرت های کاربر را تحت نظر بگیرد. علاوه بر این تازه ترین پوشیدنی هوشمند - تعمیرات یخچال آاگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - شیائومی قادر است سطح استرس کاربرانش را اندازه گرفته و با ارائه تکنیک های تنفسی آنها را - تعمیرات یخچال آاگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - برای برای کاهش سطح استرس راهنمایی کند. پایش سلامتی زنان از - تعمیرات یخچال آاگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دیگر قابلیت های این دستگاه است که قطعا مورد توجه بانوان قرار خواهد گرفت.

می اسمارت بند 5 شیائومی با قیمت پایه ۴۰ یورو قابل خریداری است  و به افرادی که زودتر اقدام به خرید کنند ۵ یورو تخفیف داده می شود.

ایرفون Mi TWS Earphones Basic

شیائومی روز گذشته از یک ایرفون جدید به نام Mi TWS Earphones Basic هم رونمایی کرد که دارای دیافراگم داینامیک ۱۴.۲ میلیمتری است و از کدک صدای AAC برای پخش وایرلس پشتیبانی می - تعمیرات یخچال آاگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - کند. این گجت همچنین به واسطه برخورداری از دو میکروفن اضافه دارای - تعمیرات یخچال آاگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - قابلیت حذف نویز برای تماس هاست.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

ایربادهای جدید شیائومی همچنین دارای قابلیت کنترل لمسی هستند که در برهه کنونی کاملا رایج است. تشخیص هوشمند گوش از دیگر امکانات قابل توجه این محصول به شمار می رود - تعمیرات یخچال آاگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - که به صورت خودکار وقتی یکی از ایربادها را از گوش خود خارج می کنید پخش موسیقی را متوقف می کند و وقتی مجددا آن را درون گوشتان می گذارید پخش را از سر می گیرد. همچنین اگر یکی از گوشی های شیائومی را داشته باشید بلافاصله بعد از خارج کردن ایربادها از داخل محفظه فرایند پِر شدن آنها با - تعمیرات یخچال آاگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - گوشی به صورت خودکار انجام می شود.

عمر باتری ایربادهای شیائومی ۵ ساعت بعد از هربار شارژ عنوان شده و در صورتی که ایربادها را درون قاب شان حمل کنید این زمان بیشتر هم می شود و به ۲۰ - تعمیرات یخچال آاگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ساعت می رسد. این قاب از طریق USB-C شارژ می شود و در نتیجه میتوانید از شارژر گوشی موبایل خود برای آن هم استفاده کنید.

قیمت ایربادهای شیائومی ۴۰ یورو اعلام شده و افرادی که زودتر اقدام به خرید کنند ۱۰ یورو تخفیف می گیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone