🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35894.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

بررسی اپلیکیشن قیاس شاپ؛ راهی ساده برای صدور فاکتور خرید و فروش

مطابق الزام جدید سازمان امور مالیاتی که تابستان 96 اعلام شد، کلیه فروشگاه‌ها موظفند که جهت رفاه حال مشتریان حتما از صندوق‌های مکانیزه فروش استفاده کنند. دلیل کار این بوده که مشتری پس از خرید ...

مطابق الزام جدید سازمان امور مالیاتی که تابستان 96 اعلام - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - شد، کلیه فروشگاه‌ها موظفند که جهت - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - رفاه حال مشتریان حتما از صندوق‌های مکانیزه فروش استفاده کنند. دلیل کار این بوده که مشتری - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - پس از خرید و هنگام خروج از فروشگاه حتما یک فاکتور معتبر و دارای وجاهت قانونی با خود به همراه داشته باشد.

اما سؤال اینجاست که آیا برای یک فروشگاه کوچک، نصب این صندوق‌های مکانیزه گران‌قیمت توجیه اقتصادی دارد؟ آیا نمی‌شود با یک راهکار جایگزین هم هزینه‌ها را به حداقل رساند - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - و هم مشتریان را بابت خدمات از خود راضی نگه داشت؟

تیم قیاس، سازنده با تجربه نرم‌افزارهای حسابداری با طراحی اپلیکیشنی به - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نام «قیاس شاپ» تلاش کرده که به سؤالات بالا پاسخ بدهد. قیاس شاپ یک نرم‌افزار حسابداری برای کسب و کارهاست؛ محصولی که اصناف مختلف با آن می‌توانند هم حساب دخل و خرج‌شان را داشته باشند و هم برای مشتری - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - فاکتور معتبر صادر - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کنند.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان
صدور فاکتور در قیاس شاپ آسان است و وقت زیادی از شما نمی‌گیرد.

با این مقدمه، بگذارید کمی در امکانات اپلیکیشن دقیق‌تر شویم. هنگام ورود به قیاس شاپ با محیط کاربری صاف و ساده، اما شکیل و منظمی مواجه می‌شوید که همه چیز در جمع و جورترین حالت ممکن سر جای خود قرار گرفته و از شلوغ کردن بی‌مورد محیط پرهیز شده؛ موضوعی که معمولا در اپ‌های حسابداری با آیتم‌های تو در - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تو و فونت‌های درشت و در هم رفته رعایت نمی‌شود.

کار با قیاس به قدری ساده است که اصلا به آموزش احتیاجی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ندارید

خوشبختانه تجربه توسعه‌دهنده در ساخت نرم‌افزارهای حسابداری، در قیاس شاپ به کمکش آمده و نتیجه این موضوع تجربه کاربری مطلوبی است که اپلیکیشن برای کسب و کارها فراهم می‌کند. به لطف این محیط مینیمال و نظم حاکم بر آن، کار با قیاس به قدری ساده است که اصلا به آموزش در آن احتیاجی ندارید. هر چند توسعه‌دهنده برای شفاف‌سازی کامل تمام قابلیت‌های قیاس شاپ را با ویدیو به کاربر آموزش می‌دهد.

برای مرور مراحل صدور فاکتور در قیاس - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - شاپ، باید کار را با بخش «تعاریف» آغاز کنیم. این بخش که یکی از سکشن‌های پنج‌گانه قیاس شاپ به - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - حساب می‌‌آید، - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - محلی است که در آن کالاها، اشخاص، واحدهای پولی و مالیات و عوارض را تعریف می‌کنید. ساده‌تر بگوییم، اگر به عنوان مثال یک بوتیک لباس - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - فروشی دارید باید اطلاعات اجناس‌تان را اول در این بخش وارد کنید تا بعدا برای صدور فاکتور نیازی به تایپ کردن نداشته باشید.

این که واحد کالایتان «عدد» است یا «کیلوگرم»، مشتریان‌تان چه کسانی هستند و این که - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - معاملات را بر حسب «ریال» انجام می‌دهید یا دلار، در بخش «تعاریف» تعریف می‌شوند و قابل شخصی‌سازی هم هستند. با تکمیل اطلاعات این بخش، حالا می‌توانید به صفحه «خانه» بروید.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان
شخصی‌سازی تعاریف جزو خصوصیات خوب قیاس شاپ به شمار می‌آید. کلیه فاکتورها هم در قالب فرمت پی دی اف قابل دریافت هستند.

قیاس شاپ - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - برای چهار کار می‌تواند فاکتور صادر کند: فروش کالا، خرید کالا، مرجوعی فروش یا مرجوعی خرید. با اشاره روی آیکن + در منوی خانه، فرم سفیدی جلویتان پدیدار می‌شود تا بتوانید اطلاعات محصول را وارد کنید، برای فاکتور شماره بزنید و توضیحات لازم را بنویسید. برای هر چه راحت‌تر شدن کار، امکان اضافه کردن کالا از بخش «تعاریف» را هم دارید، ضمن این که قیاس شاپ با داشتن یک بارکدخوان درون‌برنامه‌ای (که از قبل می‌توانید بارکدها را در آن تعیین کنید) کار را از این هم راحت‌تر کرده.

با تکمیل هر فرم، فاکتور بلافاصله برایتان صادر می‌شود؛ فاکتوری که قادرید با افزودن نام فروشگاه و لوگوی مخصوص، آن را به شکل PDF به پرینتر یا - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مستقیما به ایمیل و پیام‌رسان مشتری‌هایتان بفرستید. انجام کار بسیار ساده است و شاید دو دقیقه هم وقت‌تان را نگیرد، این مزیت هم وجود دارد که لازم نیست پشت دخل صدور فاکتور را انجام بدهید و می‌توانید در حین - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - انجام کار - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - آزادانه حرکت هم بکنید.

با تکمیل هر فرم بلافاصله برایتان فاکتور صادر می‌شود

البته قیاس - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - شاپ برای شخصی‌سازی فاکتور، به غیر از تعیین ابعاد چاپ کاغذ (A4 و A8) گزینه‌‌ دیگری ندارد و این یکی از ضعف‌های برنامه‌ به شمار می‌رود. شاید بهتر می‌شد اگر توسعه‌دهنده امکانات بیشتری مثل ویرایش ردیف‌ها و ستون‌ها، افزودن اطلاعات بیشتر یا تغییر رنگ‌آمیزی فاکتور را در اختیار کاربر قرار می‌داد تا تجربه کاربری اپلیکیشن را نسبت به چیزی که هست، بیشتر ارتقاء بدهد.

کریمی، مدیر تولید قیاس شاپ در مصاحبه با دیجیاتو علت این نقصان - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - را کمبود زمان در توسعه برنامه عنوان - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - می‌کند و به ما می‌گوید:

«به خاطر - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کمبود وقت، تا امروز فقط توانستیم دو حالت چاپ را در اختیار کاربر قرار بدهیم. اما در نسخه‌های بعدی یک حالت چاپ رسمی را هم در نظر داریم تا کاربر بتواند روی فاکتور اطلاعاتی مثل شماره اقتصادی و ... را هم به ثبت برساند.»

در هر صورت، هر فاکتوری که صادر - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - می‌کنید ضمن ثبت در بخش «گزارشات»، در صفحه «خانه» هم قرار می‌گیرد. اینجا فاکتورها به - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - خوبی و - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بر اساس تقویم شمسی طبقه‌بندی می‌شوند و همگی قابل جستجویند. همچنین نمودارهای ستونی و دایره‌ای هم به عنوان قابلیت‌‌های حسابداری، شما را به مدیریت مالی بهتری می‌رسانند. اگرچه در این قسمت جای خالی یک قابلیت را احساس می‌کنید.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان
نمایش مبالغ فاکتورها روی نمودار باعث شده که قیاس شاپ حسابدار خوبی برای کسب و کارها هم باشد.

قیاس شاپ فقط برای یک فروشگاه کاربرد دارد. بدین معنا که اگر بخواهید از آن برای چند فروشگاه‌ مجزا فاکتور صادر کنید، قادر به ساخت حساب‌های کاربری جداگانه نیستید. شاید بد نباشد که سازندگان اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - در به‌روزرسانی‌های بعدی، امکان ساخت و مدیریت چند حساب کاربری را هم برای - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - قیاس شاپ مد نظر - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - داشته باشند.

ولی در مجموع نقص‌های اپلیکیشن در برابر نقاط قوت آن بسیار کمرنگ هستند. قیاس شاپ علاوه بر مزایایی که گفتیم، امکان تعیین رمز عبور جهت ورود به برنامه و ساخت و مدیریت نسخه پشتیبان از اطلاعات را - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - هم در اختیارتان قرار داده تا بابت امنیت داده‌ها هم - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - خیال‌تان راحت باشد.

به گفته آقای کریمی، نسخه بعدی اپلیکیشن که حدودا 10 روز دیگر منتشر می‌شود بسیاری از کمبودهای نسخه فعلی را خواهد پوشاند:

ما در حال ارائه نسخه ای از قیاس شاپ برای تبلت هستیم که کاربر بتواند با فشردن یک - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - آیکن، محیط اپلیکیشن را به حالت Landscape درآورده و راحت‌تر با آن کار کند. ضمنا گزینه‌های ثبت نقدی، ثبت توسط کارت بانکی، ثبت توسط چک یا بدهکاری و تسویه هم به نسخه بعدی اپلیکیشن اضافه می‌شود.

در کل قیاس شاپ اپلیکیشنی نیست که خیلی بتوان به آن ایراد گرفت چرا که برای - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - انجام وظایفی که برایشان طراحی شده، کارش را به نحو احسن انجام می‌دهد. هر چند تصور می‌کنیم که گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتر برای فاکتور و همگام‌سازی اطلاعات بین پلتفرم‌ها (به خصوص نسخه تحت وب قیاس شاپ) بتوانند در آینده در بهبود کیفیت این محصول تأثیر بسزایی داشته باشند.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان قیاس شاپ را می‌توانید همین حالا برای سیستم عامل اندروید دانلود کنید. 

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان

قیاس شاپ

سازنده: قیاس قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 6.7 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone