تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  5. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35271.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

شیائومی ردمی 6 و ردمی 6A رسما معرفی شدند

در حالی که حدودا پنج ماه از معرفی موبایل های ردمی ۵ و ردمی ۵ پلاس شیائومی می گذرد، این شرکت سری جدیدی از گوشی های ردمی خود به نام های ردمی 6 و ردمی 6A ...

در حالی که حدودا پنج ماه از معرفی موبایل های ردمی ۵ و ردمی ۵ پلاس شیائومی می گذرد، این شرکت سری جدیدی از گوشی های ردمی خود به نام های ردمی 6 و ردمی 6A را در چین رونمایی کرد.

ردمی 6A درست مانند نسل قبلی خود یعنی ردمی 5A که آبان ماه سال قبل معرفی شد، ارزان ترین گوشی از میان این دو است که به چیپست Helio A22 مدیاتک مجهز شده، در - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - حالی که ردمی 6 توان پردازشی اش را از چیپست Helio P22 می گیرد. هر دوی این - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - چیپ ها نیز برپایه فناوری ۱۲ نانومتری مدیاتک ساخته شده اند و به همین خاطر مصرف انرژی پایینی دارند.

از نظر امکانات تصویربرداری باید بگوییم که مدل ردمی 6 به دوربین دوگانه اصلی ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی مجهز شده و برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری هم - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - یک دوربین ۵ مگاپیکلسی آن را همراهی می کند. این درحالی است که موبایل ارزان تر یعنی ردمی 6A به یک دوربین - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی مجهز است.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

هر دوی این گوشی ها به لطف توانمندی هایشان در زمینه هوش مصنوعی میتوانند عکس های پرتره خوبی از سوژه های خود بگیرند و از آنجایی که مدتی است نمایشگرهای کشیده در تلفن های همراه مورد توجه ویژه کاربران قرار گرفته، کمپانی شیائومی نیز ردمی ۶ را به نمایشگر LCD با - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ابعاد ۵.۴۵ اینچ با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ و رزولوشن +HD مجهز کرده است. ظرفیت باتری هر دوی این موبایل ها نیز برابر با ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت عنوان شده است.

از آن سو اما موبایل ردمی 6A به دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت رم مجهز است و قیمتی برابر با ۹۴ دلار دارد در حالی که ردمی 6 در دو نسخه با رم ۳ و - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت و یا رم ۴ و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت عرضه می شود و به ترتیب قیمت هایی برابر با ۱۲۵ و ۱۵۶ دلار دارد. شیائومی در نظر دارد که از جمعه همین هفته فروش موبایل های جدیدش را در چین و از - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - طریق فروشگاه های آنلاین آغاز نماید.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone