تعمیرات یخچال باکنشت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  4. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35268.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

چیپست مرموز اسنپدراگون ۶۸۰ در بعضی موارد ۸۳۵ پرچمدار را به چالش می کشد

کوالکام به تازگی از اسنپدراگون ۷۱۰ رونمایی کرده که نسخه به روز شده اسنپدراگون ۶۶۰ و نخستین مدل از سری میان رده پرمیوم ۷۰۰ به شمار  می رود. با این حال به نظر می رسد ...

کوالکام به تازگی از اسنپدراگون ۷۱۰ رونمایی کرده که نسخه به روز شده اسنپدراگون ۶۶۰ و نخستین مدل - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - از سری میان رده پرمیوم ۷۰۰ به شمار  می رود. - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - با - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - این حال به نظر می رسد این چیپ ساز آمریکایی هنوز از سری ۶۰۰ دست نکشیده چرا که اخیرا تراشه مرموز ۶۸۰ در گیک بنچ رویت شده است.

تصویر زیر مربوط به بنچمارک گجتی مبتنی بر اسنپدراگون ۶۸۰، ۶ گیگابایت رم و اندروید ۸.۱ است که هنوز معرفی نشده. این دستگاه در تست های تک هسته های و چند هسته ای به ترتیب موفق به ثبت امتیازات ۱۹۴۰ و ۵۱۵۳ شده است.

این امتیازات حاکی از این است که اسنپدراگون ۶۸۰ با پردازنده شش هسته ای و سرعت کلاک ۲.۱۵ گیگاهرتز پس - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - از مدل ۶۵۰ قوی ترین تراشه شش هسته ای در سری میان رده ۶۰۰ است. بهترین چیپست این خانواده نیز ۶۶۰ است که در موبایل های نظیر نوکیا ۷ پلاس و بلک بری کی ۲ به کار رفته که علی رغم عملکرد بهتر در - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بخش چندهسته ای، در تست تک هسته ای به گرد پای ۶۸۰ نمی رسد.تعمیرات یخچال باکنشت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربینباید فراموش کرد که گیک بنچ همیشه سرعت کمترین هسته را پردازنده در نظر می گیرد و اگر معماری Big.Little در این تراشه پیاده شده باشد، تنها چهار هسته از سرعت ۲.۱۵ گیگاهرتز بهره برده و - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دو هسته پردازشی دیگر کلاک بالاتری خواهند داشت که در حال حاضر میزان آن مشخص نشده است.

امتیاز تک هسته ای اسنپدراگون ۶۸۰ اما در حد قوی ترین چیپست سال گذشته اسنپدراگون یعنی ۸۳۵ است و از اینرو احتمالا شاهد راهیابی آن به مدل های میان رده پرمیوم خواهیم بود. بر اساس فرضیات - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - فعلی اسنپدراگون ۶۸۰ احتمالا بر پایه معماری ۱۴ نانومتری - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - توسعه - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - یافته است.

کوالکام علاوه - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بر مدل مذکور مشغول کار روی دو چیپست در سری اسنپدراگون 400 است که اسنپدراگون 429 و 439 نام خواهند گرفت و مدل دوم احتمالا هشت هسته ای خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone