تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  3. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  5. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35270.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

هواوی قصد دارد ۲۰۰ میلیون گوشی در سال ۲۰۱۸ بفروشد

هواوی در حال حاضر سومین برند محبوب تلفن هوشمند پس از سامسونگ و اپل به شمار می‌رود. در سال ۲۰۱۷، این کمپانی چینی موفق شد که ۱۵۳ میلیون تلفن هوشمند را به بازار جهانی عرضه ...

هواوی در حال حاضر سومین برند محبوب تلفن هوشمند پس از سامسونگ و اپل به شمار می‌رود. در سال ۲۰۱۷، این کمپانی چینی موفق شد که ۱۵۳ میلیون تلفن هوشمند را به بازار جهانی عرضه کند. حال «یو چنگدانگ» مدیرعامل این شرکت در مراسم عرضه‌ی آنر پلی اعلام نمود که این کمپانی قصد دارد ۲۰۰ میلیون گوشی در سال ۲۰۱۸ به فروش برساند.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بویین زهرا استان زنجان

اگر این اتفاق رخ دهد، هواوی موفق شده که میزان فروش جهانی خود را نسبت به - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بویین زهرا استان زنجان - سال گذشته، ۳۰ درصد افزایش دهد. مدیرعامل این کمپانی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بویین زهرا استان زنجان - باور دارد که این دستاورد قابل دسترسی است چرا که هم اکنون - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بویین زهرا استان زنجان - شرکت یاد شده توانسته طی ۷ سال (از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۷) کسب و کار خود را تا ۵۱ برابر بزرگتر کند. علاوه بر این، هواوی محبوبترین برند - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بویین زهرا استان زنجان - گوشی هوشمند در بازار چین به شمار می - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بویین زهرا استان زنجان - رود.

جالب اینجاست که هواوی موفق شد در سال - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بویین زهرا استان زنجان - ۲۰۱۷ برای مدت کوتاهی اپل را در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بویین زهرا استان زنجان - این رده بندی پشت سر بگذارد اما کمپانی کوپرتینویی پس از عرضه آیفون‌های جدید خود، جایگاه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بویین زهرا استان زنجان - خود را از این شرکت چینی پس - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بویین زهرا استان زنجان - گرفت.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بویین زهرا استان زنجان

شکل گیری زیر برند آنر شاید یکی از مهمترین تصمیماتی بود که هواوی در نظر گرفت و موفق شد آنر را به ۱۰ برند تلفن‌ هوشمند محبوب در جهان تبدیل کند. البته باید گفت که هیچ موبایلی از این برند در لیست پرفروشترین موبایل‌های سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ میلادی حضور ندارند. این در حالی است که نام برند دیگری از چین - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بویین زهرا استان زنجان - در این لیست به چشم می‌خورد. دو موبایل - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بویین زهرا استان زنجان - Redmi 5A و Redmi Note 5 با فروش مطلوب خود توانسته‌اند برای اولین بار گوشی‌های شیائومی را به جدول پرفروشترین‌های موبایل‌های سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ میلادی وارد کنند.

شیائومی که در حال حاضر چهارمین برند محبوب تلفن هوشمند پس از هواوی به شمار می‌رود، روز به روز فاصله خود - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بویین زهرا استان زنجان - را با این کمپانی کمتر کرده و رقابت میان این دو برند چینی را نزدیکتر از قبل می‌کند. حال - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بویین زهرا استان زنجان - باید دید - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بویین زهرا استان زنجان - میزان این دو برند چینی در پایان سال میلادی چقدر خواهد بود و هواوی خواهد توانست هدف - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بویین زهرا استان زنجان - خود را عملی کند؟

 

تماشا - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بویین زهرا استان زنجان - کنید: بررسی ویدیویی دیجیاتو از موبایل میان رده هواوی آنر 7X

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حانان نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
عرض ادب خوب هستید؟ یه سوال داشتم سمت بلوار مهر بویین زهرا هم سرویس کار یخچال الکترو لوکس دارید؟
پاسخ: بله در بلوار مهر شهر بویین زهرا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone