تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  2. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10352.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت و AMD احتمالا گرافیک رادئون را به نسل بعدی سرفیس پرو ایکس می‌آورند

سرفیس پرو ایکس از زمان عرضه تاکنون ارتقا قابل ملاحظه‌ای را به خود ندیده و تنها در سال ۲۰۲۰ شاهد کمی افزایش فرکانس در تراشه SQ2 بودیم. اکنون به نظر می‌رسد مایکروسافت و AMD در ...

سرفیس پرو ایکس - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر سنندج استان کردستان - از زمان عرضه - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر سنندج استان کردستان - تاکنون ارتقا قابل ملاحظه‌ای را به خود ندیده و تنها در سال ۲۰۲۰ شاهد کمی افزایش فرکانس در تراشه SQ2 بودیم. اکنون به - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر سنندج استان کردستان - نظر می‌رسد مایکروسافت و AMD در حال - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر سنندج استان کردستان - کار روی گرافیک RDNA هستند تا از آن برای نسل بعدی سرفیس پرو ایکس و یا دستگاه‌های دیگر استفاده کنند.

به گفته نشریه کره‌ای، پس از همکاری سامسونگ با AMD و استفاده از گرافیک mRDNA و معماری آرم - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر سنندج استان کردستان - در تراشه اگزینوس ۲۲۰۰، حالا نوبت به مایکروسافت رسیده - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر سنندج استان کردستان - تا با - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر سنندج استان کردستان - این شرکت همکاری کند. ظاهرا دو شرکت آمریکایی تصمیم دارند تراشه‌ای در کلاس دسکتاپ طراحی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر سنندج استان کردستان - کنند و در آن از گرافیک رادئون بهره بگیرند.

تراشه اگزینوس از هسته‌ X2 بهره می‌گیرد - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر سنندج استان کردستان - در - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر سنندج استان کردستان - حالی که انتظار می‌رود در تراشه SQ2 از هسته‌های Cortex X1 استفاده شود، اما فرکانس بالاتری برای آن در نظر گرفته می‌شود. سرعت کلاک هسته بالای ۳ گیگاهرتز خواهد بود که می‌تواند یک مزیت نسبت به چیپست‌های سامسونگ باشد. آرم ادعا کرده بیش از ۱۶ درصد تفاوت میان این دو هسته وجود دارد.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر سنندج استان کردستان

به کمک قدرت خنک‌کاری و شاسی بزرگتر، انتظار تراشه مایکروسافت عملکرد بهتری نسبت به اگزینویس سامسونگ داشته باشد. پردازشگر گرافیکی مانند تراشه اگزینوس بر پایه mRDNA2 و با ۸ واحد محاسباتی، هم تراز با استیم دک قرار می‌گیرد. ظاهرا عملکرد آن به کارت گرافیک GTX 1050 نزدیک است و می‌تواند پردازشگرهای گرافیکی کوالکام را شکست دهد.

تراشه مذکور با فناوری ۵ نانومتری TSMC تولید می‌شود و مودم ۵G سامسونگ در آن به‌کار گرفته می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone