تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  2. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  4. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  5. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10356.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

نتیجه یک نظرسنجی: اکثر کاربران قدیمی اپل تحت تاثیر آیفون ۱۳ قرار نگرفته‌اند

نظرسنجی جدیدی که در این هفته منتشر شد، نشان می‌دهد ۶۴ درصد کاربران آیفون چندان تحت تاثیر گوشی‌های جدید سری آیفون ۱۳ اپل قرار نگرفته‌اند و ظاهرا از رویکرد اپل راضی نیستند. طبق مطالعه‌ای که ...

نظرسنجی جدیدی که در - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چناران استان خراسان - این هفته منتشر شد، نشان می‌دهد - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چناران استان خراسان - ۶۴ درصد کاربران آیفون چندان تحت - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چناران استان خراسان - تاثیر گوشی‌های جدید سری آیفون ۱۳ اپل قرار نگرفته‌اند و ظاهرا از رویکرد اپل راضی نیستند.

طبق مطالعه‌ای که توسط SellCell انجام شده، ۶۴.۱ درصد از - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چناران استان خراسان - کاربران - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چناران استان خراسان - شرکت‌کننده در این نظرسنجی گوشی‌های سری آیفون ۱۳ اپل که ماه گذشته معرفی شد را قابل توجه نمی‌دانند و تنها ۱۴.۴ درصد از کاربران برای گوشی‌های جدید مشتاق و هیجان زده هستند. باید اشاره کرد که در این نظرسنجی ۵۰۰۰ کاربر آیفون بالای ۱۸ سال شرکت کرده‌اند.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چناران استان خراسان

در مقایسه با نظرسنجی مشابهی که قبل از رویداد «California Streaming» اپل انجام شده بود، قصد خرید گوشی جدید آیفون ۲۰.۵ درصد کاهش یافته است. در آن زمان ۲۳.۲ درصد از کاربران اعلام کرده - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چناران استان خراسان - بودند که قصد خرید آیفون ۱۳ را دارند و ۷۶.۸ درصد باقی مانده از کاربران آیفون علاقه‌ای به خرید جدیدترین نسل گوشی‌های پرچمدار اپل نداشتند.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چناران استان خراسان

با این وجود، میزان وفاداری کاربران به اپل همچنان دیده می‌شود، زیرا ۳۶.۸ درصد از شرکت‌کنندگانی که تصمیم به خرید آیفون ۱۳ نداشتند، قصد دارد منتظر نسل بعدی یعنی آیفون ۱۴ باشند. ۳۲.۳ درصد دیگر از کاربران اعلام کردند در دو سال آینده قصد ارتقا گوشی خود را ندارند. - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چناران استان خراسان - همچنین ۱۱.۳ درصد از مدل‌های قدیمی خانواده آیفون خریداری می‌کنند و ۱۶.۱ درصد نیز به اندروید کوچ خواهند کرد. گوگل با ۴۵.۱ درصد محبوب‌ترین گزینه برای انتقال کاربران است و پس از آن سامسونگ با ۴۱.۸ درصد مورد توجه قرار دارد.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چناران استان خراسان

علاوه بر این، محبوب‌ترین مدل برای ارتقا کاربران آیفون ۱۳ پرو است که ۴۲.۵ درصد از کاربران قصد خرید آن را دارند. نسخه پرو مکس، استاندارد و مینی به ترتیب با ۲۶.۳، ۲۲ و ۹.۲ درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چناران استان خراسان

درباره ویژگی‌های جدید نیز، ۳۴.۱ درصد کاربران از نمایشگر ProMotion آیفون ۱۳ پرو و ۲۵.۳ درصد دیگر از عمر باتری بهبود یافته این سری به عنوان دلایل خرید آیفون ۱۳ یاد کردند. تنها ۵.۴ درصد از کاربران به دوربین‌های بهبود یافته برای خرید این - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چناران استان خراسان - گوشی‌ها اشاره کردند و - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چناران استان خراسان - موارد دیگری از جمله فضای داخلی بیشتر، پردازنده سریع‌تر، رنگ‌های جدید و پشتیبانی از eSIM دوگانه توسط کمتر از ۵ درصد کاربران ذکر شده است.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چناران استان خراسان

نکته - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چناران استان خراسان - جالب دیگر این است - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چناران استان خراسان - که ۲۹.۳ درصد از شرکت کنندگانی که هیچ برنامه‌ای برای خرید آیفون ۱۳ ندارند، عدم وجود Touch ID را به عنوان - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چناران استان خراسان - دلیل خود اعلام کردند. از جمله عوامل دیگر می‌توان به عدم وجود نمایشگر همیشه روشن، عدم وجود ProMotion در مدل‌های غیر پرو و قیمت بالای آن اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone