تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  4. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  5. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10360.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

گوگل قابلیت احراز هویت دومرحله‌ای را برای ۱۵۰ میلیون کاربر فعال می‌کند

گوگل می‌گوید تا انتهای سال جاری میلادی قابلیت احراز هویت دومرحله‌ای را به‌صورت پیش‌فرض برای حدود ۱۵۰ میلیون کاربر در دسترس قرار می‌دهد تا امنیت اکانت آن‌ها را بالا ببرد. گوگل در ماه می اعلام ...

گوگل می‌گوید تا انتهای سال جاری میلادی قابلیت احراز هویت دومرحله‌ای را به‌صورت پیش‌فرض برای حدود ۱۵۰ میلیون کاربر در دسترس قرار می‌دهد - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خدابنده استان زنجان - تا امنیت اکانت آن‌ها را بالا ببرد.

گوگل در ماه می اعلام کرد که سیستم احراز هویت دومرحله‌ای (2FA) را به‌صورت پیش‌فرض فعال می‌کند تا امنیت کاربران را ارتقا دهد.

گوگل می‌گوید در سال ۲۰۱۸ فقط ۱۰ درصد اکانت‌های فعال از احراز هویت دومولفه‌ای استفاده می‌کردند. این شرکت در چند سال - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خدابنده استان زنجان - اخیر به روش‌های مختلف تلاش کرده تا کاربران را به فعال‌سازی 2FA ترغیب کند. اما حالا ظاهرا تصمیم گرفته که خودش دست به کار شود و به‌صورت پیش‌فرض این قابلیت را روی اکانت ۱۵۰ میلیون کاربر فعال کند.

البته احراز هویت دومولفه‌ای روی همه اکانت‌ها فعال نمی‌شود و فقط حساب‌هایی که مکانیزم‌های مناسب پشتیبان‌گیری را داشته باشند، این ویژگی به - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خدابنده استان زنجان - صورت پیش‌فرض برایشان - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خدابنده استان زنجان - فعال می‌شود. یکی از این مکانیزم‌ها ثبت شماره موبایل بر روی حساب کاربری است.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خدابنده استان زنجان

قابلیت احراز هویت دومرحله‌ای یکی از رایج‌ترین روش‌های حفظ امنیت حساب‌های کاربری است که به عنوان یک - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خدابنده استان زنجان - روش کمکی در کنار گذرواژه ارائه می‌شود. در این روش از یک رمز یک‌بار مصرف یا اپلیکیشن احراز هویت استفاده می‌شود تا یک کد یکتا را به دست شما برساند.

با کوشش‌های این شرکت حالا این فناوری برای کاربران بیشتری روی اندروید و آیفون در دسترس قرار دارد. - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خدابنده استان زنجان - گوگل اکنون از طریق - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خدابنده استان زنجان - مدیر گذرواژه داخلی کروم، اندروید و اپلیکیشن گوگل روزانه بیش از یک میلیارد گذرواژه را بررسی می‌کند. این شرکت می‌گوید به‌زودی به شما اجازه می‌دهد برای سایر اپلیکیشن‌ها هم گذرواژه بسازید.

قابلیت دیگری - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خدابنده استان زنجان - که به‌زودی در دسترس - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خدابنده استان زنجان - قرار می‌گیرد امکان مشاهده گذرواژه‌ها از داخل منوی اپلیکیشن گوگل است. - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خدابنده استان زنجان - گوگل همچنین کاربران را به استفاده از Inactive Account Manager تشویق کرده که اگر بخواهید دیگر از یک حساب استفاده نکنید یا حضور نداشته باشید تا درباره وضعیت اکانت خود تصمیم‌گیری کند، به کارتان می‌آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone