تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10353.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

تبلت جدید نوکیا T20 با طول عمر باتری ۱۵ ساعت معرفی شد

اولین تبلت نوکیا تحت مدیریت HMD امروز با نام نوکیا T20 معرفی شد. این تبلت عمر باتری بالا و قابلیت شارژ سریعی دارد که می‌تواند برای انجام همه فعالیت‌های روزانه از جمله تماس‌های ویدیویی گزینه ...

اولین تبلت نوکیا - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر پاوه استان کردستان - تحت مدیریت HMD - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر پاوه استان کردستان - امروز با نام نوکیا T20 معرفی شد. این تبلت عمر باتری بالا و قابلیت شارژ سریعی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر پاوه استان کردستان - دارد که می‌تواند برای انجام همه فعالیت‌های روزانه از جمله تماس‌های ویدیویی گزینه مناسبی باشد. تبلت جدید با قیمت ۲۵۰ دلار راهی بازار می‌شود.

مهم‌ترین شاخصه این تبلت احتمالا باتری غول‌پیکر ۸۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که بر اساس اعلام نوکیا می‌تواند تا ۱۵ ساعت دوام بیاورد. به عبارت دیگر، می‌توانید حدود یک روز کامل از این دستگاه استفاده کنید و همچنان برای کمی بازی و سرگرمی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر پاوه استان کردستان - انرژی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر پاوه استان کردستان - داشته باشید. محصول نوکیا T20 از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند ولی در جعبه آن فقط یک شارژر ۱۰ واتی قرار دارد.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر پاوه استان کردستان

محصول جدید نوکیا نمایشگری ۱۰.۴ اینچی از نوع LCD دارد و از - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر پاوه استان کردستان - بدنه‌ای فلزی با ضخامت ۷.۸ میلی‌متر و وزن ۴۷۰ گرم - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر پاوه استان کردستان - ساخته شده است. - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر پاوه استان کردستان - این نمایشگر از وضوح ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل معادل 2K بهره می‌برد و حداکثر روشنایی آن ۴۰۰ نیت است. نوکیا T20 از یک پردازنده ۸ هسته‌ای Tiger T610، حداکثر ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا استفاده می‌کند.

این تبلت در قاب عقب یک دوربین ۸ مگاپیکسلی و در جلو یک دوربین ۵ مگاپیکسلی دارد. دوربین جلو برای تماس‌های ویدیویی و تشخیص چهره بهینه‌سازی شده است. نوکیا همچنین علاوه بر نسخه وای‌فای یک نسخه LTE را برای این تبلت ارائه می‌کند، اما اعلام نشده که این نسخه چقدر گران‌تر از نسخه معمولی خواهد بود.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر پاوه استان کردستان

نوکیا T20 به اندازه گوشی‌های سری G از پشتیبانی بهره‌مند می‌شود؛ یعنی تا ۲ سال آپدیت‌های اندروید و تا سه سال آپدیت‌های امنیتی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر پاوه استان کردستان - ماهانه را دریافت خواهد کرد. این دستگاه از بلندگوی استریو پشتیبانی می‌کند و به دو - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر پاوه استان کردستان - میکروفن مجهز شده است. نوکیا T20 علاوه بر درگاه USB-C جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هم دارد و بخشی از برنامه Android Enterprise Recommended است.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر پاوه استان کردستان

HMD همچنین ابزارهایی را به عنوان لوازم جانبی برای این تبلت عرضه - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر پاوه استان کردستان - می‌کند - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر پاوه استان کردستان - که از جمله آن‌ها می‌توانیم به کیس محافظ، استند و ایرباد Nokia Micro Earbuds Pro اشاره کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone