تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  3. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  5. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20399.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

جستجوی معکوس تصاویر در گوگل، یاندکس و بینگ با اپ Reverse Image Search

احتمالا برایتان پیش آمده که عکسی در سوشال مدیا دیده‌اید و با خودتان گفته‌اید که آیا می‌شود ابعاد بزرگتری از آن پیدا کرد؟ یا آنقدر محتوای عکس را دوست‌ داشته‌اید که دلتان می‌خواسته تصاویر مشابه ...

احتمالا برایتان پیش آمده که عکسی در سوشال مدیا دیده‌اید و با خودتان گفته‌اید که آیا می‌شود ابعاد بزرگتری از آن پیدا کرد؟ - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تربت جام استان خراسان - یا آنقدر محتوای عکس را دوست‌ داشته‌اید که دلتان می‌خواسته تصاویر مشابه آن را هم - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تربت جام استان خراسان - در آرشیو شخصی‌تان داشته باشید.

این طور مواقع یکی از سریع‌ترین راه‌هایی که شما را به نتیجه می‌رساند استفاده از جستجوی معکوس است. اپلیکیشن Reverse Image - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تربت جام استان خراسان - Search - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تربت جام استان خراسان - برای همین هدف طراحی شده، ولی با یک مزیت بزرگ: جستجوی معکوس تصاویر به طور همزمان در گوگل، بینگ - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تربت جام استان خراسان - و یاندکس، سه موتور جستجوی بزرگ دنیا.

اگر با جستجوی معکوس گوگل از گوشی کار کرده باشید حتما می‌دانید که برای استفاده از این قابلیت باید حتما مرورگر را به حالت دسکتاپ ببرید. این موضوع به خودی خود وقت‌ گیر است و طبیعتا با این کار احساس راحتی نمی‌کنید. اما Reverse Image Search مزیتش اینجاست که برایتان - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تربت جام استان خراسان - میان‌بر می‌زند تا فقط لازم باشد که عکس - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تربت جام استان خراسان - را بارگذاری کنید و به جستجو مشغول شوید.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تربت جام استان خراسان

در Reverse Image Search جستجوی معکوس تصاویر به دو شکل انجام می‌شود. یا می‌توانید همان لحظه از چیزی عکس بگیرید و جستجوی معکوس را برای پیدا کردن تصاویر مشابه انجام دهید یا عکسی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تربت جام استان خراسان - را از گالری بارگذاری کنید. در این حالت جستجوی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تربت جام استان خراسان - معکوس خیلی سریع شروع می‌شود و در اولین نتایج، تصاویر گوگل را مشاهده می‌کنید.

گوگل معمولا نزدیک‌ترین و بهترین - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تربت جام استان خراسان - نتایج را می‌دهد. اما حتم داریم که نتایج یاندکس (بزرگترین موتور جستجوی روسی) هم غافلگیرتان می‌کند. در تست شخصی که با اپلیکیشن انجام - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تربت جام استان خراسان - دادم یاندکس و گاهی اوقات بینگ نتایجی پیدا می‌کردند که در گوگل پیدا نمی‌شد. پوشش نتایج سه موتور جستجوی بزرگ و مشهور که خیلی سریع قابل سوییچ و جابجایی هستند بزرگترین مزایایی هستند که این اپ به شما می‌دهد.

گاهی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تربت جام استان خراسان - وقت‌ها نتیجه استفاده از سه موتور جستجو بسیار جالب می‌شود. مثلا اگر والپیپری نظرتان را جلب کرده، ممکن است سایز بزرگتر آن را در جستجوی معکوس گوگل پیدا کنید اما والپیپرهایی که خیلی شبیه به آن (و شاید حتی زیباتر) هستند را در میان نتایج یاندکس و بینگ ببینید. اگر هدفتان تحقیقاتی باشد و سندی را جستجو کنید، باز هم خواهید دید که استفاده همزمان از جستجوی معکوس سه جستجوگر چقدر کارتان را در رسیدن به نتیجه راحت می‌کند.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تربت جام استان خراسان

Reverse Image - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تربت جام استان خراسان - Search برای شروع جستجو امکان - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تربت جام استان خراسان - کراپ کردن عکس‌ها را هم به شما می‌دهد. این موضوع شاید در نظر اول خیلی برایتان مهم نباشد، اما وقتی تأثیر مستقیم نحوه برش در رسیدن به نتایج دقیق را ببینید به یکی از واجبات کارتان تبدیل می‌شود. در این اپلیکیشن هر چقدر تأکید روی سوژه مد نظرتان برای جستجو بیشتر و در مرکز کادر باشد به نتایج بهتری می‌رسید.

اپلیکیشن Reverse Image Search برای استفاده کاملا رایگان است، هر چند که گاهی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تربت جام استان خراسان - مجبور می‌شوید تبلیغات را در گوشه و کنار محیط تحمل کنید. البته این تبلیغات طوری نیستند که مخل کارتان شوند و روی تجربه خوبتان از محصول اثر بدی بگذارند.

اگر جستجو با کلیدواژه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تربت جام استان خراسان - در موتورهای جستجو برایتان کافی نیست و به جستجوی ویژوال احتیاج دارید، توصیه می‌کنیم حتما Reverse Image Search را امتحان کنید. این اپ خوب و کاربردی برای پلتفرم‌های اندروید و iOS منتشر شده که می‌توانید از لینک‌های زیر برای دریافتشان اقدام کنید.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تربت جام استان خراسان

Reverse Image Search

سازنده: THINK FREE قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 15.9 / 4.1 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone