تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  2. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  5. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42413.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

چرا حذف جک هدفون از موبایل ها همچنان غیر ضروری به نظر می رسد؟

علی رغم تمام سر و صداها و جنجال هایی که حدود یک سال پیش و پس از اعلام تصمیم اپل مبنی بر حذف جک هدفون ۳.۵ میلی متری از آیفون 7 به راه افتاد، همه ...

علی رغم تمام سر و صداها و جنجال هایی که حدود یک سال پیش و پس از اعلام تصمیم اپل مبنی بر حذف جک هدفون ۳.۵ میلی متری از آیفون 7 به راه افتاد، - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - همه ما دیدیم که این - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - محصول مثل آیفون های قبل از خود فروشی کاملاً معقول و حتی رضایت بخش را تجربه نمود.

حقیقت مذکور قاعدتاً - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - باید ما را به این نتیجه می رساند که نمی بایست مشکلی برای خداحافظی - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - با این درگاه پرسابقه داشته باشیم، اما در عمل دیدیم که پس از یک سال - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هنوز هم جک هدفون جزئی جدایی ناپذیر از موبایل های جدید و حتی پرچمداران است. مشکل در کجاست؟

بسیاری از کارشناسان باور دارند که استراتژی جدید اپل جواب داده است. عده زیادی از آن انتقاد کردند، اما حقیقت اینجاست که مثل حذف درایو نوری و یا کیبورد فیزیکی از موبایل ها، اپل باز هم اثبات کرد - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - که آن «عده زیاد» در اشتباه بودند.

باقی ماندن درگاه هدفون نه از سر دلبستگی که بیشتر از سر ضرورت بوده - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - است

حالا افراد زیادی را می بینید که آینده ای «بدون سیم» را - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - برای موسیقی روی موبایل ها پیش بینی می کنند و کمپانی های زیادی را می شناسیم که روی به تولید ایربادهای بی سیم آورده اند، محصولاتی که کیفیت آنها به تدریج در حال بهبود است. پس واقعاً مشکل کجاست که هنوز هم بسیاری از ما به آن سیم های همیشه گره خورده هدفون های قدیمی خود - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - چسبیده ایم و حتی به ضرب و زور دانگل های اعصاب خورد کن هم که شده می خواهیم در گذشته باقی بمانیم؟

در این مطلب قصد داریم ۶ مورد از مهمترین دلایل - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این مسئله را مرور کنیم.

۱. حذف درگاه هدفون آن تغییری که نویدش داده می شد را ایجاد نکرد

یک سال قبل - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - همه می گفتند که درگاه هدفون با آن ابعاد بزرگ و دست و پا گیرش بزرگ ترین مانع در سر راه باریک تر و زیباتر شدن آیفون ها هستند. کاربران زیادی - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - با همین وعده حاضر به دل کندن - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از آن شدند، اما نتیجه چه شد؟ ابعاد آیفون 7 بدون جک ۳.۵ میلی متری برابر است با ۷.۱ × ۶۷.۱ × ۱۳۸.۳ میلیمتر. این را مقایسه کنید با ابعاد ۷.۱ × ۶۷.۱ × ۱۳۸.۳ میلیمتری آیفون 6 با درگاه - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مذکور. این یعنی آیفون جدید پس از حذف ورودی قدیمی هدفون ۰٪ باریکتر و کوچکتر شده است! تفاوت وزن این دو گجت نیز چیزی کمتر از ۵ گرم است.

تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

آن بهشت بدون جک دایره ای هدفونی که وعده اش را می دادند شامل آیفونی می - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شد زیباتر و البته ضد آب. در حالی که - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - محصول معرفی شده از لحاظ ظاهر، حس کاربری و مقاومت در برابر نفوذ آب هیچ تفاوت معناداری با نسل قبل - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خود نداشت. این مسئله شامل معدود موبایل های دیگری که پس از آیفون و به دنباله روی از آن معرفی شدند نیز می شود.

پس چرا باید به معامله ای تن بدهیم که در عوض از دست دادن یکی از پرکاربردترین درگاه ها، «تقریباً هیچ» نصیبمان شود؟

البته نباید از حق گذشت، حذف جک هدفون برای محصولاتی چون نسل - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - جدید موبایل های - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - Moto Z موتورولا به معنی کاهش ضخامت بدنه شد. ضمن این که این موبایل ها به لطف فضای بیشتر، صاحب باتری بزرگتری نسب به نسل قبل خود شدند.

اما این دلخوشی ها کافی نیست، به خصوص که - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دو نکته مثبت مورد اشاره شامل حال همه حذف کنندگان نشد (مثلHTC U11) و از آن طرف، رقبای صاحب جک هدفونی همچون گلکسی S8 و وان پلاس 5 از لحاظ دوام باتری هنوز یک سر و گردن بالاتر هستند.

۲. تا به حال جایگزینی شایسته برای آن ارائه نشده

یکی مهمترین استدلال های هواداران حذف درگاه هدفون این بود که مقاومت در برابر این کار به معنی - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مقاومت در برابر پیشرفت است. آنها معتقدند که گرچه دشواری خلاصی از دست این ورودی به دشواری دل کندن از فلاپی دیسک در دو دهه قبل می ماند، اما این روندی است که به هر صورت اتفاق خواهد افتاد.

ولی حالا پس - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از یک سال به نظر می رسد این دیدگاه بیش از حد ساده انگارانه است. کسی از پیشرفت بدش نمی آید، اما پیشرفت واقعی آن است که ابزاری - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بهتر و کارآمدتر جایگزین یک ابزار قدیمی تر شود.

اما پیشرفت واقعی آن است که ابزاری بهتر و کارآمدتر جایگزین یک ابزار قدیمی تر شود

سی دی ها بسیار پرظرفیت تر، سریع تر و با دوام تر - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از فلاپی دیسک ها بودند، پس این تغییر ضروری و منطقی بود. کنار گذاشتن - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ابزارهای قدیمی سخت است، اما کاربردهای دلچسب ابزارهای جدید دل کندن را کمی آسان تر می کند.

بله، جک ۳.۵ میلی متری عمری به قدمت پدربزرگ های سالخورده ما دارد، اما آیا تا امروز توانسته ایم جایگزینی شایسته برای آن معرفی نماییم؟ وجود دانگل درگاه هدفون در جعبه همه موبایل های فاقد آن، خود گواهی بر این عدم موفقیت است.

هدفون های USB-C وعده جایگزینی صدای دیجیتال به جای آنالوگ را می دهند، که این به معنی کیفیتی فراتر از گذشته است. این که بشود بدون همراه داشتن باتری اضافه - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و مصرف انرژی زیاد از تکنولوژی حذف نویزهای مزاحم بهره مند شد، بسیار عالیست. اما این هدفون های به واقع «هوشمند» هنوز فاصله زیادی تا فراگیر شدن دارند.

تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

از طرف دیگر، هدفون های حرفه ای مبتنی بر USB-C، هنوز - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آن طور که باید و شاید در دسترس موبایل های - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اندرویدی قرار ندارند. دیگر بگذریم که قیمت های همین معدود نمونه های موجود نیز هوش از سر کاربران معمولی می برد.

در آخر نباید فراموش کنیم - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - که اکثر قریب به اتفاق مشتریان موسیقی روی موبایل ها کسانی هستند که تفاوت های صدای دیجیتال و آنالوگ برایشان معنا و - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اهمیت چندانی ندارد. پس برای آنها حذف جک هدفون ۳.۵ میلی متری تنها به معنی یک ترک عادت غیر ضروری است.

۳. بلوتوث هنوز جای کار - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بسیاری دارد

این مورد را در تکمیل مطلب قبلی به حساب بیاورید. بلوتوث به عنوان یکی از جایگزین ها همچنان - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - با مشکلاتی همراه است که برخی از آنها به - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ذات این تکنولوژی برمی گردند. درست است که در یکی دو سال اخیر پیشرفت های زیادی حاصل شده و کاربران نیز در حال روی آوری به سمت ایربادهای بی سیم هستند، اما هنوز تا نقطه ایدآل فاصله زیادی داریم.

این هدفون ها - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نیاز به شارژ کردن های وقت و بی وقت دارند. اتصال آنها پایداری کافی را ندارد و گاه بدون دلیل ارتباط آنها با موبایل شما قطع می شود. وقتی عمر باتری این گجت های کوچک اما گران تمام شود، شما ناچار به تعوض کامل آن هستید. قیمت آنها در مقایسه - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - با نمونه های سیم دار نیز به شکل سرگیجه آوری بالاست.

شاید آن عده از کاربران متمول تر که از سیم ها متنفر هستند با چنین مشکلاتی کنار بیایند، اما تعداد این قبیل افراد چندان زیاد نیست.

۴. دانگل ها واقعاً روی اعصاب هستند و این وضع تغییر نخواهد کرد

ابزارهای تکنولوژیک که با مشتریان عادی سر و - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کار دارند می بایست کاملاً ساده و آسان در استفاده باشند و دانگل ها به هیچ وجه در این مسیر یک پیشرفت به حساب نمی آیند.

استفاده از این واسط ها کسی را نمی کشد، اما وقتی زندگی قبل از دانگل ها به قدر کافی شیرین و ساده بوده، کدام انسان عاقلی از بابت استفاده از آنها خوشحال تر خواهد شد؟

تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

علاوه بر همه این موارد، این که یک زائده اضافی همواره از موبایل شما آویزان باشد به هیچ وجه منظره جذابی نیست. آن هم برای موبایل های گران قیمتی که از طراحی چشم نوازی نیز برخوردار هستند. تازه، داشتن یک دانگل جدید به - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - معنی - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بلند تر شدن فهرست چیزهایی - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - است که می بایست همواره - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نگران - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گم شدن آنها باشید.

۵. AirPod تنها در اختیار کاربران اپل قرار دارد

اگر غم خداحافظی با درگاه دایره ای هدفون برای کاربران دیوایس های اپل تا حدودی قابل تحمل است، تنها یک دلیل دارد، و آن عبارت است از AirPod.

کاربران گجت های اپلی ایرپاد بی سیمی را در اختیار دارند که از کیفیت واقعاً قابل قبولی برخوردار است. از تکنولوژی وایرلس کم مصرفی بهره می برد و مجهز به چیپ اختصاصیW1 است که اتصال AirPod به سایر گجت های اپلی را به تجربه ای تقریباً دلچسب بدل می سازد.

AirPod تنها نکته مثبت این تغییر است که اندرویدی ها از - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آن بی بهره خواهند ماند

هنوز مشخص نیست عملکرد چیپ مورد اشاره دقیقاً چیست. گفته می - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شود اپل نقش خاصی را برای ارتقای کیفیت صدای خروجی به عهده آن نگذاشته است. چیپW1 حتی - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مصرف باتری را نیز در مقایسه با رقبا به شکل محسوسی کاهش نداده است.

تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

با این وجود شاید تنها و تنها به دلیل حضور همین چیپ و هماهنگی عالی آن با دیگر دیوایس های اپل باشد که استفاده از AirPod نسبت به هر هدفون بی سیم دیگری، یک - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تجربه مطبوع تر به حساب می آید.

خب، در مقابل اندرویدی ها چه دارند؟ باز هم «تقریباً هیچ». بدتر آن که به دلیل ماهیت پلتفرم اندروید این وضع احتمالاً هرگز تغییر نخواهد کرد.

۶. جک هدفون ۳.۵ میلی متری جای هیچ درگاه دیگری را تنگ نکرده است

این که عده ای می گویند درگاه قدیمی هدفون مانع اصلی کوچ از تجربه صوتی آنالوگ به دیجیتال است، حرفی کاملاً غلط به حساب می آید.

درگاه های اتصال دیگر همچون بلوتوث، لایتنینگ و USB-C چندین سال است که به حیات مسالمت آمیز خود در کنار جک ۳.۵ میلی متری - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ادامه داده اند و هیچکس هرگز نخواسته به خاطر وجود پورت مذکور این ها را از گردونه رقابت حذف نماید.

سال هاست که کمپانی های تولید کننده ابزارهای صوتی امکان آن را داشته اند که محصولات خود را با پشتیبانی از این - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - درگاه ها نیز عرضه نمایند. به عنوان مثال هدفون های بلوتوثی سال هاست که در بازار حضور دارند.

شاید عده ای بگویند اگر وجود این درگاه مانع ورود به عصر صوت دیجیتال و موسیقی فارغ از سیم نباشد، دست کم حذف آن می تواند چون یک کاتالیزور عمل کند. - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شاید این ادعا چندان هم بی راه به نظر - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نرسد، اما باز هم حسی مثل هدایت به سمت بهشت با ضرب چماق دارد.

بهتر آن است که اجازه - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دهیم خود کاربران مزایای موسیقی دیجیتال و راحتی استفاده از هدفون های بی سیم را درک و به سمت - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آنها متمایل شوند. تازه این در صورتی است که معایب همچنان پایدار این کوچ، همچون مشکلات اتصال بلوتوث، افزایش مصرف باتری و از همه مهمتر قیمت گزاف ابزارهای جانبی را در نظر نگیریم.

باید پذیرفت که در این عرصه - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هنوز سی دی ها از راه نرسیده اند تا بخواهیم فلاپی دیسک ها را گردن بزنیم، اما متاسفانه این بحث ها نمی تواند چیز زیادی را تغییر دهد.

اپل حکم - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مرگ پورت هدفون را صادر کرده و بعید است کاری از دست کسی برای نجات این درگاه دوست داشتنی بربیاید. جک ۳.۵ میلی متری هرقدر هم که مقاوم - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - باشد، روزی باید تسلیم دنیای - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بدون سیم شود. اما به طور قطع آن روز زمانی - تعمیرات یخچال بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از راه خواهد رسید که تکنولوژی بلوتوث (یا هر تکنولوژی جایگزین دیگری) بتواند به معنی واقعی کلمه شایستگی خود را نشان دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone