تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  3. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  5. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42410.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

آیا کره شمالی موفق به تست یک بمب هیدروژنی شده است؟

رسانه های رسمی کره شمالی اعلام کرده اند که این کشور روز گذشته یک بمب ترموباریک دو مرحله ای را با موفقیت آزمایش کرده، و این بمب می تواند روی موشک های بالستیک نیز سوار ...

رسانه های رسمی کره شمالی اعلام - تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کرده اند که این کشور روز گذشته یک بمب ترموباریک دو مرحله ای را با موفقیت آزمایش کرده، و این بمب می تواند روی موشک های بالستیک نیز سوار شود.

صحت خبر مذکور درباره - تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ترموباریک (هیدروژنی) بودن سلاح - تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مورد آزمایش هنوز به طور کامل تأیید نشده اما سرویس های زمین شناسی آمریکا و برخی دیگر از کشورها، از وقوع یک زمین لرزه 6.3 ریشتری در محدوده آزمایش تسلیحات هسته ای «پونگ جی ری» در کره شمالی خبر داده اند.

وجود گاز زنون در هوا نشانگر انفجار سلاح هیدروژنی است

البته دقیق ترین راه برای آگاهی از آزمایشات هسته ای، گزارش ایستگاه هایی است که آلودگی های رادیواکتیو را تشخیص می دهند که کشورهای کره جنوبی، ژاپن، چین - تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و روسیه نزدیکترین ایستگاه ها را به کره شمالی داشته و تا کنون موفق به شناسایی گاز زنون در هوا، به عنوان عامل تأیید انفجار یک بمب هیدروژنی، نشده اند.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

اما بمب ترموباریک یا هیدروژنی چیست؟ به طور کلی منبع انرژی سلاح های هسته ای را می توان در دو گروه طبقه بندی کرد: شکافت هسته ای و همجوشی هسته ای.

نوع اول که در واقع شامل نخستین جنگ افزارهای اتمی (بمب های رها شده در هیروشیما و ناکازاکی) می شود، از - تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - طریق یک واکنش زنجیره ای و شکافت اتم های عناصر سنگینی مانند اورانیوم و پلوتونیوم انرژی فوق العاده ای آزاد کرده و نور خیره کننده ای نیز منتشر می کند.

اما نوع دوم که پیچیده تر، پیشرفته تر و بسیار مخرب تر است نخست با یک انفجار شکافت هسته ای انرژی اولیه خود را بدست آورده - تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و سپس طی فرآیند همجوشی هسته ای، اتم های سبکی مانند هیدروژن را به اتم های سنگین تر تبدیل کرده (مانند واکنش موجود در هسته ستارگان) و ویرانی های عظیمی به جا می گذارد.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

لازم به ذکر است که آزمایش اخیر کره شمالی (در صورت صحت ادعای این کشور) قدرتمندترین تست سلاح اتمی توسط پیونگ یانگ بوده که با قدرتی معادل 100هزار تن تی ان تی، نسبت به بمب های رها شده در ژاپن - تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - با میانگین 20 هزار تن، بسیار مخرب تر بوده است.

اما اقدام اخیر کره شمالی با واکنش مقامات همسایه جنوبی و برخی دیگر - تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از کشورها همراه بوده که در رأس آنها رئیس جمهور جنجالی آمریکا - تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - «دونالد ترامپ»، با ارسال توییت هایی آزمایش مورد بحث را محکوم کرده است:

تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی
کره شمالی آزمایش (تسلیحات) اتمی بزرگی انجام داده است. سخنان و اقدامات آنها همچنان برای ایالات متحده خصمانه و خطرناک است.
تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی
کره جنوبی همان طور که قبلاً به آنها گفته ام، متوجه شده مذاکرات صلح با کره شمالی بی فایده است، آنها فقط یک چیز را می فهمند!

ترامپ در حالی این توییت ها را ارسال کرده که پیش از این به دلیل استفاده از الفاظ تهدید آمیز علیه سایر کشورها، از سوی کاربران توییتر - تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مورد انتقاد قرار گرفته و باید دید توییت های جدید، چه واکنش هایی را در فضای مجازی - تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به دنبال خواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone