🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  2. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  3. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  4. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  5. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42415.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

ایرانی ها روزانه ۳ میلیون پست در کانال های تلگرام منتشر می کنند

پژوهشگاه فضای مجازی با همکاری دانشگاه تهران گزارش آماری تازه ای را از  فعالیت کاربران ایرانی تلگرام منتشر کرده و اعلام نموده که به زودی این گزارش به صورت روزانه نیز در اختیار عموم قرار ...

پژوهشگاه فضای مجازی با همکاری دانشگاه تهران گزارش آماری تازه ای را از  فعالیت کاربران ایرانی تلگرام منتشر کرده و اعلام نموده که به زودی این گزارش به صورت روزانه نیز در اختیار عموم قرار می گیرد.

طبق گزارش اخیر این پژوهشگاه تا کنون ۵۸۶ هزار کانال تلگرامی فارسی ایجاد شده و بالغ بر - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - سه میلیون مطلب در روز در این کانال ها قرار داده می شود.

این گزارش که - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - به روز یازدهم شهریور ماه مربوط می شود نشان می دهد که میزان انتشار مطلب در کانال های تلگرامی در ساعت ۲۲ هر روز به اوج خود می رسد و در این بازه نزدیک به ۲۵۰ هزار پست در کانال های مختلف تلگرام منتشر می شود. کمینه میزان انتشار نیز به ساعت ۴ صبح مربوط می شود که به کمتر از - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ۲۵ هزار پست - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - می رسد.

علاوه بر این گفته شده که میزان انتشار مطلب از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ روند ثابتی داشته و حدودا برابر با ۱۵۰ هزار پست است.

تاکنون بالغ بر ۵۸۶ هزار کانال تلگرامی فارسی در ایران راه اندازی شده است

در مورد روند ایجاد کانال ها هم گفته شده ظرف یک هفته حدود دوازده هزار کانال فارسی به موارد قبلی اضافه شده و آخرین آمار از وجود ۵۸۶ هزار و ۹۴۰ کانال تلگرامی حکایت دارد که البته از این تعداد تنها  ۲۳۸ هزار و ۷۶۷ کانال عدد از آنها به روز شده هستند.

همچنین کل مطالب منتشر شده در این کانال ها در روز ۱۱ شهریور، ۳ میلیون و ۵۶ هزار و ۳۳۱ مطلب بوده که البته در روزهای پایانی هفته، آمار انتشار مطلب از مرز ۳.۵ میلیون نیز عبور کرده است.

گفتنی است - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - به طور متوسط در هر کانال ۱۲.۸ مطلب منتشر می شود و در روزهای تعطیل - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - افزایش یافته و به بالای ۱۳.۲ مطلب می رسد. تعداد کل بازدید از کانالهای تلگرام در یک روز هم برابر با یک میلیارد و ۹۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار بار عنوان شده و متوسط بازدید هر مطلب در کانال نیز ۷۱۷ بار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone