تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  3. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  5. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42405.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

وسیله ای که در هنگام حملات سایبری، بوی نامطبوعی از خود تولید می کند

همان طور که احتمالاً می دانید، گاز طبیعی پس از استخراج رنگ و بوی خاصی ندارد؛ همین امر باعث شد در سال 1937 و در یکی از مدارس تگزاس، نشت لوله گاز برای چند روز ...

همان طور که احتمالاً می دانید، گاز طبیعی پس از استخراج - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - رنگ و بوی خاصی ندارد؛ همین امر باعث شد - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - در سال 1937 و در یکی از مدارس تگزاس، نشت لوله گاز برای چند روز بدون جلب توجه ادامه یابد و سپس با بروز یک جرقه، فاجعه ای با نزدیک 300 کشته رخ دهد.

اتفاق مورد اشاره موجب شد قانونی برای اضافه کردن بویی تند به گاز طبیعی تصویب شود تا از تکرار - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - چنین فجایعی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - جلوگیری گردد. قانون مذکور باعث شده که در حال حاضر، در صورت نشت گاز در منزل یا سایر اماکن به سرعت متوجه شده و اقدامات لازم را انجام دهیم.

حال هنرمندی به نام «لین وینسما» با الگوبرداری از ماجرای مورد بحث، ایده دستگاهی را مطرح کرده که با اتصال به کامپیوتر، در زمان بروز حملات سایبری یا در خطر قرار گرفتن اطلاعات شخصی، بوی نامطبوعی را در محیط پراکنده می کند.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

ابزار جدید از طریق وای فای به کامپیوتر متصل می شود

وسیله جدید از جنس رزین ساخته شده و در خود علاوه بر قطعات الکترونیکی و تراشه مخصوص - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - WiFi، مخزنی از - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ماده بودار را نیز جای داده است. این ابزار پس از برقراری ارتباط با کامپیوتر، در صورت اتصال سیستم به شبکه های نا امن، ورود به وبسایت های پر خطر یا بروز هرگونه حمله از فضای اینترنت فعال شده و کاربر را با بوی نامطبوعی از شرایط موجود مطلع می کند.

البته به گفته وینسما، این بو چندان هم آزاردهنده (مانند بوی متان تیول در گاز شهری) نیست و ترکیباتی از - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - بوی مرکبات (برای هشیاری بیشتر) و فلزات را نیز در خود دارد. لازم به ذکر است که این وسیله هنوز در مراحل ابتدایی توسعه قرار داشته و تنها در صورت استقبال کاربران و سرمایه گذاری مناسب به مرحله تولید انبوه خواهد رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone