تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  4. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  5. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35258.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

کسب‌وکارهای ایرانی چه جایگزینی برای نقشه گوگل دارند؟

۱۳ سال پس از راه‌اندازی گوگل مپس، حالا این پلتفرم تصمیم گرفته است تا تغییرات ناخوشایندی را برای ایرانی‌ها در سیاست‌های خود اعمال کند. از بامداد روز گذشته -۱۹ خرداد- وبسایت‌های ایرانی با دامنه ir ...

۱۳ سال پس از راه‌اندازی گوگل مپس، حالا - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - این پلتفرم تصمیم گرفته است تا تغییرات ناخوشایندی را برای ایرانی‌ها در سیاست‌های خود اعمال کند. از بامداد روز گذشته -۱۹ خرداد- وبسایت‌های ایرانی با دامنه ir دیگر نمی‌توانند از API یا رابط کاربری گوگل مپس در سرویس خود استفاده کنند. در واقع این تحریم جدیدی از سوی سرویس - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نقشه گوگل برای ایران - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - یا به کلامی ساده‌تر، کسب‌وکارهای ایرانی است.

جدا از - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - همین موضوع، گوگل در مجموع قیمت سرویس مپس برای کسب‌وکارها را ۱۴۰۰ درصد افزایش داده است؛ افزایشی که از ۲۱ خرداد ماه برای کسب‌وکارهای تمام جهان اعمال می‌شود. تا پیش از این، کسب‌وکار می‌توانست تا ۷۵۰ هزار درخواست نقشه را در سرویسش به شکل رایگان در - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اختیار کاربر خود قرار دهد. - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اما - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اکنون بر اساس آنچه در اسناد جدید این شرکت مشاهده می‌شود، این رقم به شکل ماهانه به ۲۵ هزار درخواست - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کاهش پیدا کرده است.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

تحریم جدید - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - گوگل در کنار قیمت افزایش یافته آن با توجه به شرایط - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ارزی کشور، باعث می‌شود تا کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ ایرانی یا به فکر توسعه نقشه‌ای بومی برای سرویس خود باشند و یا به سراغ پلتفرم‌های متن باز مانند OSM (یا Open Street Maps) رفته و - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - یا در نهایت سراغی از نقشه‌های بومی بگیرند.

حکایت نقشه بومی دولتی ما نیز در نوع خود جالب است؛ در نیمه دوم سال - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ۹۵،  دبیر شورای راهبری طرح جویشگر بومی خبر از - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ارائه نقشه‌ای بومی داد که - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - قابلیت‌هایش قرار بود گوگل مپس را پشت سر بگذارد. «علیرضا یاری» عنوان کرده بود که نقشه بومی «در مورادی از نظر دقت حتی سرویس گوگل را نیز پشت سر می گذارد و از آنجایی که سورس اطلاعات این نقشه در داخل کشور قرار دارد انتظار می رود که جزئیات بیشتری را در اختیار کاربر قرار دهد.» اکنون پس از گذشت حدود دو سال، این‌ گفته‌ها بیشتر همانند آرزو می‌مانند و به نظر می‌رسد که - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - این پروژه نیز مانند سایر پروژه‌های چندین میلیارد تومانی دولتی، سرانجام چندان روشنی نخواهد داشت.

با این حال جدا از پروژه‌های دولتی، چندین شرکت بزرگ - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - خصوصی کار بر روی نقشه بومی را آغاز کرده‌اند. دو شرکت بزرگی که در حال حاضر می‌دانیم مشغول توسعه یک نقشه بومی‌اند، اسنپ و کافه‌بازار هستند. اما آیا - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - همین شرکت‌ها مایل - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - هستند محصول خود را در اختیار کسب‌وکارهای کوچک‌تر هم قرار دهند تا مشکل تحریم برای کسب‌وکارهای کوچک نیز حل شود؟ «حسین مرادقلی»، مدیر ارشد فناوری اسنپ در پاسخ به همین سوال دیجیاتو می‌گوید: «این موضوع جزء برنامه‌های کوتاه‌مدت اسنپ نیست و در آینده در این باره تصمیم‌گیری خواهد شد.» از سوی دیگر «امیر حقیقت»، مدیر روابط عمومی کافه بازار نیز در پاسخ به این پرسش به دیجیاتو می‌گوید: «در حال حاضر هنوز مشخص نیست که این نقشه - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - به شکل B2C ارائه شود یا B2B.»

اگرچه دو شرکت تکنولوژیک شناخته شده، مشغول توسعه نقشه بومی هستند و نمی‌گویند آن را در اختیار دیگران نیز قرار خواهند داد یا خیر، اما در مجموع باید توجه کرد که توسعه یک نقشه داخلی با توجه به محدودیت‌های موجود به هیچ وجه کار ساده‌ای نیست. «محسن طالب»، مدیر عامل «سیدار مپ» که یکی از کامل‌ترین - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نقشه‌های بومی را به شکل خصوصی توسعه داده - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - و آن را در اختیار کسب‌وکارهای داخلی قرار می‌دهد به محدودیت‌های توسعه نقشه داخلی، از جمله «نبود اطلاعات» اشاره می‌کند و در گفتگو با دیجیاتو می‌گوید:

«اطلاعات سیستم‌های جغرافیایی که به GIS معروف است، دیتاهای گرانی در جهان هستند چون برای تولید آنها باید هزینه و زمان زیادی صرف شود. برای داشتن جدیدترین نقشه‌ها از هر شهر، هم نیاز به تصاویر ماهواره‌ای آن دارید و هم باید به شکل میدانی به مناطق مراجعه کرده و از تغییرات با خبر شوید. در ایران به دلیل کمبود شفافیت اطلاعات، شهرداری‌ها اطلاعات جغرافیایی را - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - منتشر نمی‌کنند. در بهترین حالت می‌توانیم با شهرداری استان تهران - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - همکاری کنیم و با شهرداری‌های سایر شهرها با همین مشکل مواجه می‌شویم. در - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نتیجه اتحاد جامعی برای کل ایران وجود ندارد.»

با وجود تمام این محدودیت‌ها، سیدار مپ - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - در چهارسال گذشته سرویس‌های خود را ارائه داده و اکنون ۱۷ نفر در آن مشغول به کار هستند. طالب خبر می‌دهد که سرویسی مانند اسنپ در سه سال گذشته از همین نقشه استفاده - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کرده و در مجموع ۲۰ کسب‌وکار بزرگ در حال حاضر از همین نقشه بهره می‌گیرند. سیدار مپ اکنون یک طرح رایگان برای کسب‌وکارهای کوچک در نظر گرفته است تا مشکل تحریم گوگل را تا حدی حل کند: «این قابلیت را - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - رایگان عرضه می‌کنیم و هدف کاهش تاثیر تحریم - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - گوگل است.» این طرح به گفته سیدار مپ، - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - شامل ۱۰،۰۰۰ درخواست نمایش نقشه (Map load) و تعداد ۲۰۰۰ درخواست تخصصی در روز شامل جستجو در نقشه، آدرس‌یابی، مسیریابی و نقشه استاتیک - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - است.

مدیرعامل سیدار مپ اگرچه اشاره می‌کند که اکنون چند شرکت دیگر نیز در این حوزه فعالند و دیگران نیز می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند، اما این‌کار را با توجه به محدودیت‌هایش بسیار دشوار می‌داند: «فضا بسته نیست و ما هم دوست داریم رقبای بیشتری داشته باشیم، اما حوزه توسعه نقشه، چند-تخصصی است و یک شرکت باید در بخش‌های کلاینت، سرور و داده همزمان فعالیت کند. گرچه تا ۶ ماه پیش رقیبی نداشتیم - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اما اکنون بی‌رقیب نیستیم. اما مهم است - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - که چقدر بتوانند بمانند و چه ظرفیتی را ارائه دهند.»

سیدار مپ در حال - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - حاضر صرفاً سرویس B2B ارائه می‌دهد اما مدیرعامل این سرویس خبر می‌دهد که قرار است در نمایشگاه الکامپ، سرویس B2C را نیز - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - راه‌اندازی کنند تا جدا از کسب‌وکارها، کاربران عادی هم قادر به استفاده از آن باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone