تعمیرات یخچال میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  2. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  4. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  5. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35256.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

شرکت Synaptics به دنبال ورود به بازار تولیدات نیمه رساناست

به نظر می‌رسد شرکت Synaptics که به تولید نمایشگر و حسگر اثر انگشت معروف است اخیراً به دنبال راهی است تا به صنعت تولیدات نیمه رسانا وراد شود. اگر گزارشات بدست آمده صحیح باشد این طراح ...

به نظر می‌رسد شرکت Synaptics که به تولید نمایشگر و حسگر اثر انگشت معروف است اخیراً به دنبال راهی است تا به صنعت تولیدات نیمه رسانا وراد شود. اگر گزارشات بدست آمده صحیح باشد این طراح و تولید کننده‌ در حال مذاکرات با شرکتی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نسبتاً گمنام در حوزه‌ی نیمه رساناست تا با آن ادغام شده و گستره‌ی محصولات تولیدی‌اش را افزایش دهد.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

این تولید کننده‌ی نیمه رسانا که Dialog نام دارد شاید از نظر بسیاری از کاربران، نامی نا آشنا به شمار رود اما همین کمپانی،  طراح اختصاصی  PMICs یا چیپ ویژه‌ی مدیریت نیروی آیفون‌، آیپد و اپل واچ بوده است و تا به حال با کمپانی کوپرتینویی همکاری‌های طولانی مد ت زیادی انجام داده است.

هم اکنون تولید کننده‌ی نیمه رسانای Dialog ارزشی معادل ۱.۴ میلیارد دلار دارد و از طرف دیگر شرکت Synaptics ۱.۶ میلیارد دلار ارزش گذاری شده است. نزدیک بودن قیمت و ارزش مالی این - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دو کمپانی می تواند تسریع کننده‌ی فرآیند ادغام این دو شرکت با یکدیگر شود.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

سال گذشته شایعاتی از اپل منتشر شد که خبر می ‌داد کمپانی کوپرتینویی به دنبال توسعه‌ی تولید کننده‌ی چیپ‌های PMICs در خود این شرکت بوده و قصد دارد سفارشش به Dialog را قطع کند. این مسئله موجب شد که به ارزش سهام تولید کننده‌ی یاد شده ضربه‌ی محکمی وارد آید. به همین دلیل است که ادغام این شرکت - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - با کمپانی Synaptics  می‌تواند - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - قدم بزرگی برای این کمپانی به شمار آید و وابستگی‌اش به اپل را کم رنگ تر کند. ناگفته نماند که - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ۷۰ درصد درآمد کمپانی Dialog مربوط به سفارشات - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اپل بوده است.

هنوز جزییاتی درباره قراداد احتمالی میان این دو شرکت به دست نیامده و به - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نظر می‌رسد مذاکرات انجام شده هنوز در مراحل اولیه‌ی خود قرار دارند. علاوه بر این باید گفت که تا به حال - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - هیچکدام از دو کمپانی یاد شده، بیانیه یا اظهارنظری درباره ادغامشان با یکدیگر ارائه نکرده‌اند.

- تعمیرات یخچال میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زرستان نوشته شده درتاریخ 1402/03/22
سایت ***** یخچال میدیا HS-123L شما را با کمترین قیمت و بهترین گارانتی تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone