تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  3. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  5. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35255.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

کامپیوتکس ۲۰۱۸ و هرآنچه در این رویداد معرفی شد

کامپیوتکس نمایشگاهی با محوریت کامپیوتر است که همه ساله در تایپه تایوان برگزار می شود و از اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی به عنوان یکی از بزرگ ترین رویدادهای این صنعت در سرتاسر دنیا نامش را ...

کامپیوتکس نمایشگاهی با محوریت کامپیوتر است که همه ساله در تایپه تایوان برگزار می شود و از اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی به عنوان یکی از بزرگ ترین رویدادهای - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - این صنعت در سرتاسر دنیا نامش را مطرح کرد.

امسال کامپیوتکس ۲۰۱۸ از تاریخ ۱۵ تا ۱۹ خردادماه میزبان بزرگان صنعت سخت افزار دنیا بود که مهم ترین خبرهای مربوط به آن را - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - نیز در دیجیاتو از نظر گذراندید. - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - در ادامه این مطلب نگاهی گذرا خواهیم داشت به برخی از مهم ترین محصولات معرفی شده در این رویداد.

ایسوس در کامپیوتکس ۲۰۱۸

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران

امسال ایسوس در این نمایشگاه از نخستین مچبند دنبال کننده جریان خون - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - دنیا رونمایی کرد و نوت بوک های سری ذن بوک اس و ویووبوک خود را هم به روز رسانی نمود. علاوه بر اینها شرکت تایوانی از یک ذن بوک پرو با ترکپدی که همزمان نقش نمایشگر ثانویه را ایفا میکرد نیز رونمایی کرد و گجتی مفهومی به نام پروژه Precog را هم به نمایش گذاشت که با دو نمایشگر خود حسابی مورد توجه قرار گرفت.

AMD

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران

AMD از دیگر شرکت های آسیایی تبار بود که با رونمایی از یک پردازنده ۳۲ هسته ای در کامپیوتکس ۲۰۱۸ خبرساز شد. این شرکت همچنین نخستین پردازشگر ۷ - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - نانومتری جهان - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - را در جریان کامپیوتکس ۲۰۱۸ پیش روی خبرنگاران قرار داد.

اینتل

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران

اینتل هم با نمایش پردازنده ۲۸ هسته ای خود که فرکانسی برابر با ۵ گیگاهرتز دارد و البته مموری M.2 Optane که برای کامپیوترهای موبایل طراحی شده در کامپیوتکس حاضر شد.

لنوو

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران

امسال لنوو - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - نسل دوم یوگا - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - بوک هیبریدی خود را معرفی کرد که به تبعیت از ترند - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - تازه ایجاد در بازار به نمایشگری دوگانه مجهز بود.

انویدیا

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران

این - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - شرکت آمریکایی نیز از پلتفرم های سخت افزاری و نرم افزاری تازه اش رونمایی کرد که مشخصا برای توسعه هوش مصنوعی طراحی شده اند.

MSI

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران

این کمپانی امسال تلاش نمود که پای را فراتر از حوزه گیمینگ بگذارد و در همین راستا محصولاتی از زیربرند خود با - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - نام  Prestige رونمایی کرد ضمن آنکه چند ورک استیشن تازه را نیز به گروه محصولاتش اضافه کرد. این شرکت همچنین اپلیکیشن تازه ای را معرفی کرد که به کاربران اندروید امکان میدهد بازی های موبایلیش شان را روی پی سی اجرا نمایند.

ROG (جمهوری گیمرهای ایسوس)

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران

این برند از یک موبایل ویژه گیمینگ رونمایی کرد و علاوه بر این یک هدست پیشرفته گیمینگ به نام دلتا و همچنین برخی قطعات کامپیوتری را هم معرفی کرد. نوت بوک های سری Strix این برند نیز دو عضو تازه به نام Strix Hero II  و Strix Scar II  پیدا کردند.

کولر مستر

شرکت کولر مستر نیز با معرفی چند کیبورد، ماوس و هدست ویژه گیمینگ تلاش نمود که بار دیگر نامش را در صنعت لوازم جانبی مطرح نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone