تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  4. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  5. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35261.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

کاوشگر فرصت ناسا از طوفان شن جان سالم به دربرد اما در خطر نابودی است

به تازگی کاوشگر فرصت ناسا (Opportunity) در طوفان شنی گرفتار شد اما موفق شد که از آن جان سالم به درببرد اما به نظر می‌رسد مریخ نورد یادشده در جریان این طوفان شدید به شدت ...

به تازگی کاوشگر فرصت ناسا (Opportunity) در طوفان شنی گرفتار شد اما موفق شد که از آن جان سالم به درببرد اما به نظر می‌رسد مریخ نورد - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر امیرکلا استان مازندران - یادشده در جریان این طوفان شدید به شدت آسیب دیده باشد.

طوفان یاد شده روز یازدهم خردادماه توسط مدارگرد شناسایی مریخ تشخیص داده شد و در آن زمان تیم  تحقیقی این مداگرد متوجه شدند که محل این طوفان، بسیار به کاوشگر فرصت نزدیک بوده و ممکن است مشکلاتی برایش بیافریند. کاوشگر یادشده از پنل‌های خورشیدی استفاده می‌کند، به همین دلیل طوفان گرد و غبار می‌تواند تاثیرات بسیار مخربی روی باتری‌ها و سطح انرژی آن بگذارد.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر امیرکلا استان مازندران

چند روز بعد، مریخ‌نورد ناسا پس از تحمل کردن این طوفان شن، سیگنال‌هایی به زمین فرستاد که نشان می‌داد از طوفان جان سالم به - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر امیرکلا استان مازندران - دربرده است. این مسئله مشخص می‌کند که علیرغم آسیب‌هایی که دیده هنوز آنقدر انرژی دارد که به زمین اطلاعاتی مخابره کند. به همین دلیل مریخ‌نورد یاد شده در حالت انرژی حداقل عملیات قرار گرفته است. با این - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر امیرکلا استان مازندران - حال طوفان هنوز ادامه داشته و شدتش همینطور بیشتر می‌شود. نقطه‌ی آبی مشخص شده در تصویر زیر محلی است که ناسا فکر می‌کند کاوشگر فرصت در آن قسمت قرار داد.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر امیرکلا استان مازندران

نگرانی اصلی ناسا خود طوفان نیست. تجهیزات گرمایی این وسیله باید فعال باشند و انرژی حالت حداقل - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر امیرکلا استان مازندران - عملیات ممکن است برای این مسئله قدری پایین باشد و نتواند این وضعیت را فراهم کند. در حال حاضر این مسئله بزرگترین نگرانی ناسا در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر امیرکلا استان مازندران - مورد این کاوشگر به شمار می‌رود.

به گزارش ناسا این اولین طوفانی نیست که کاوشگر فرصت تجربه می‌کند اما بدترین و خطرناکترین طوفان به شمار می‌رود. در سال ۲۰۰۷ این مریخ نورد طوفانی با سطح نفوذناپذیری ۵.۵ را سپری نمود اما این رقم در طوفان کنونی دو برابر شده و به ۱۰.۸ رسیده است.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر امیرکلا استان مازندران

با این حال فرصت از آنچه نشان می‌دهد بسیار بادوام‌تر و سخت‌تر است چرا که این مریخ‌نورد تنها برای ماموریتی ۹۰ روزه طراحی شده است اما پیش از این کارشناسان تخمین زده بودند که تا ۱۵ سال به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

 

تماشا - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر امیرکلا استان مازندران - کنید: پانورامای دیدنی کاوشگر کنجکاوی از - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر امیرکلا استان مازندران - مناظر سیاره‌ی سرخ

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone