تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  2. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  3. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35247.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

سلطه پرچمداران سامسونگ بر بازار جهانی موبایل

پیشتر گزارش شده بود که آیفون 10 عنوان پرفروشترین موبایل سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ میلادی را از آن خود کرده است اما اکنون فروش پرچمداران سامسونگ در فروردین و اردیبهشت به قدری پیشرفت نموده ...

پیشتر گزارش شده - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بود که آیفون 10 عنوان پرفروشترین موبایل سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ میلادی را از آن خود کرده است اما اکنون فروش پرچمداران سامسونگ در فروردین و اردیبهشت به قدری پیشرفت نموده که - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - این موبایل‌ها دوباره به جایگاه قبلی خود بازگشته‌اند و بازار فروش موبایل‌های هوشمند را به تسخیر خود درآورده‌‌اند.

آمار فروش پرچمداران سامسونگ به قدری - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بالا بوده که موفق شده گرانترین آیفون اپل را به جایگاه سوم بفرستد. گلکسی اس 9 پلاس پرفروشترین موبایل در ماه فروردین و اردیبهشت شده و گلکسی اس 9 در رتبه‌ی دوم این جدول قرار گرفته است. بدین صورت که - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - در حال حاضر هرکدام از این دو موبایل ۲.۶ درصد از فروش جهانی را به خود اختصاص داده‌اند.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

طبق گزارشات به دست - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - آمده، ساکنین آسیا و آمریکای شمالی، طی فروردین و اردیبهشت از پرچمداران سامسونگ - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - به شدت استقبال کرده‌اند و این مسئله افزایش آمار فروش این گوشی‌ها را نتیجه داده. البته استقبال مطلوب کاربران از گوشی‌های سامسونگ تنها به پرچمداران این کمپانی محدود نمی‌شود - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - چرا که هنوز هم گلکسی اس 8 موبایل محبوبی در میان کاربران به شمار می‌رود و در جدول فروش جهانی موبایل‌های هوشمند عنوان دهم را به - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - خود اختصاص داده‌ است.

سه آیفون سال ۲۰۱۷ عناوین بعدی را در این جدول به خود اختصاص داده‌اند و اپل رقابت نزدیکی با سامسونگ دارد چرا که آیفون‌های 10 و 8 پلاس هر کدام ۲.۳ درصد و آیفون 8 نیز ۲.۲ درصد از بازار جهانی را به خود اختصاص داده‌اند. بدین ترتیب تنها ۳ تا ۴ درصد میان فروش این مدل‌ها با پرچمداران سامسونگ وجود دارد. البته در این جدول هنوز آیفون 6 - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - و 7 نیز حضور دارند و - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - با اختصاص دادن ۱.۴ از سهم بازار، رتبه های هفتم و نهم را از آن خود کرده‌اند.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

نکته‌ی جالب دیگر حضور دو موبایل شیائومی در جدول پرفروشترین موبایل‌هاست. دو موبایل Redmi 5A و - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - Redmi Note 5 با فروش مطلوب خود توانسته‌اند برای اولین بار - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - گوشی‌های این برند چینی را به جدول پرفروشترین‌ها وارد کنند.

حال در آینده باید دید با قدیمی تر شدن آیفون‌های فعلی و عرضه‌ی گلکسی نوت 9 چه اتفاقی خواهد افتاد. آیا اپل می‌تواند بار دیگر از سامسونگ پیشی بگیرد یا این کمپانی کره‌ای به سلطنت خود ادامه خواهد داد؟

 

تماشا کنید: مقایسه تست سقوط گلکسی اس 9 پلاس با آیفون 10

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone