تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  2. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  3. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  4. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  5. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35264.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

ایسوس گوشی میان رده ذنفون 5Q با 4 دوربین را معرفی کرد

ایسوس به تازگی گوشی میان رده جدید ذنفون 5Q را معرفی کرده که از 4 دوربین بهره می برد. ذنفون 5Q از 2 دوربین اصلی به همراه 2 دوربین سلفی بهره می برد. هر دو ...

ایسوس به تازگی گوشی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کنگاور استان کردستان - میان رده جدید ذنفون 5Q را معرفی کرده که از 4 دوربین بهره می - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کنگاور استان کردستان - برد.

ذنفون 5Q از 2 دوربین اصلی به همراه 2 دوربین سلفی بهره می برد. هر دو مجموعه دوربین ها قادر به ثبت تصاویر فوق عریض 120 درجه ای هستند. به این ترتیب می توانید تصاویر سلفی عریض با - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کنگاور استان کردستان - گروه دوستانتان بگیرید.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کنگاور استان کردستان

حسگرهای دیگر دوربین شامل یک 16 مگاپیکسلی در عقب و یک حسگر 20 مگاپیکسلی در جلو است. بر خلاف گوشی ذنفون 5 که دارای بریدگی بالای نمایشگر است، ذن فون 5Q فاقد آن است. همچنین کناره های نمایشگر از نوع 2.5 است.

گوشی جدید ایسوس به حسگر اثر انگشت قرار گرفته در قاب پشتی مجهز شده و از نمایشگر لبه به لبه با نسبت 18 به 9 با رزولوشن 2160 در 1080 - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کنگاور استان کردستان - بهره می برد. چیپست در نظر گرفته شده برای آن اسنپدراگون 630 است، به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و باتری 3300 میلی آمپر ساعتی به آن نیرو می دهد.

از امکانات ارتباطی گوشی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کنگاور استان کردستان - جدید کمپانی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کنگاور استان کردستان - تایوانی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کنگاور استان کردستان - می توان به بلوتوث 4.2، وای فای، NFC و پشتیبانی از دو سیم کارت اشاره کرد.

ایسوس رنگ های مشکی، سفید و قرمز را برای این گوشی در نظر گرفته. - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کنگاور استان کردستان - ذن - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کنگاور استان کردستان - فون 5Q با قیمت 299 دلار و با اندروید اوریو روانه بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone