تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  2. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  4. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30227.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

تلویزیون های ۷۵ اینچی MicroLED سامسونگ رونمایی شدند

سال گذشته سامسونگ در جریان نمایشگاه CES از یک تلویزیون عظیم الجثه MicroLED به نام The Wall رونمایی کرد و حالا این شرکت بار دیگر به لاس وگاس آمده و از تلویزیون های ۷۵ اینچی MicroLED ...

سال گذشته سامسونگ در - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آشتیان استان مرکزی - جریان نمایشگاه CES - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آشتیان استان مرکزی - از یک تلویزیون عظیم الجثه MicroLED به نام The Wall رونمایی کرد و حالا این شرکت بار دیگر به لاس وگاس آمده و از تلویزیون های ۷۵ اینچی MicroLED خود با رزلوشن 4K رونمایی کرده است.

دستگاه فوق که در واقع - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آشتیان استان مرکزی - از تجمیع کاشی های میکرو ال ای دی نورتاب ساخته شده حاوی میلیون ها چیپ LED میکروسکوپی در رنگ های قرمز، سبز و آبیست که نورهای زنده ای را - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آشتیان استان مرکزی - روی نمایشگر ایجاد می کنند. بنابرین هیچگونه نور پس زمینه ای در این تلویزیون ها مورد نیاز نیست و در نتیجه تلویزیون هایی که با این فناوری ساخته می شوند قطر بسیار اندکی دارند.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آشتیان استان مرکزی

اما اصلی ترین جاذبه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آشتیان استان مرکزی - تلویزیون های میکرو - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آشتیان استان مرکزی - ال ای دی کیفیت تصویر بالایشان است که می توانند حتی انواع اولد را کنار بزنند - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آشتیان استان مرکزی - و مشکلات ترکیبات اورگانیک موجود در آنها را ندارند. به لحاظ نظری میکرو ال ای دی باید قادر باشد که رنگ های مشکی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آشتیان استان مرکزی - بی نظیری را ایجاد کند (صرفا به این خاطر که تک تک LEDهای میکروسکوپی آن قابلیت خاموش شدن را دارند) و همزمان - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آشتیان استان مرکزی - بهترین روشنایی تصویر را فراهم نماید و پالت رنگ HDR کاملی را ارائه نماید. همچنین مشکل سوختگی موقت تصاویر هم در این نمایشگرها وجود ندارد و می توان امیدوار بود که چرخه عمر طولانی تری نسبت به پنل های اولد داشته باشند چراکه به مرور زمان از کیفیت آنها کاسته نمی شود.

ماهیت ماژولار نمایشگرها MicroLED سامسونگ (در صورتی که به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آشتیان استان مرکزی - دستگاه نزدیک شوید می توانید مرز میان کاشی ها را ببینید) به شما امکان می دهند که تلویزیونی با ابعاد و نسبت تصویر دلخواه داشته باشید. گفتنی است طبق اعلام سامسونگ دست کم دو تا سه سال دیگر نسخه تجاری این تلویزیون ها به بازار می اید هرچند که کره ای ها تلاششان را خواهند کرد تا این بازه را کوتاه تر نمایند.

سامسونگ البته هنوز حرفی در مورد جزئیات عرضه و قیمت این محصول به میان نیاورده اما روشن است که با قیمت پایینی روبرو - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آشتیان استان مرکزی - نمی شویم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone