تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  3. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  5. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20425.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

گوشی‌های ردمی 9A و 9C با جدیدترین چیپست‌های مدیاتک معرفی شدند

شیائومی از جدیدترین گوشی‌های اقتصادی خود رونمایی کرد. گوشی‌های ردمی 9A و 9C به باتری با ظرفیت بالا و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند. بر اساس گزارش Gizmochina، این گوشی‌های هوشمند به صفحه نمایش ...

شیائومی از جدیدترین گوشی‌های اقتصادی خود رونمایی کرد. گوشی‌های ردمی 9A و 9C به باتری با ظرفیت بالا و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند.

بر اساس گزارش Gizmochina، این گوشی‌های هوشمند به صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچی IPS LCD با بریدگی قطره‌ای، رزولوشن اچ دی پلاس و نسبت تصویر ۲۰:۹ مجهز شده‌اند و هر دو دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی هستند. شیائومی برای این محصولات خود ۲ گیگابایت رم LPDDR4x و ۳۲ گیگابایت حافظه eMMC 5.1 درنظر گرفته که البته از کارت حافظه نیز پشتیبانی می‌کنند.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بابلسر استان مازندران
ردمی 9A

گوشی‌های ردمی 9A و 9C به سیستم عامل اندروید ۱۰ به همراه رابط کاربری MIUI 11 مجهز شده‌اند و خبری از رابط کاربری MIUI 12 به صورت - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بابلسر استان مازندران - پیش فرض نیست. شیائومی برای تامین قدرت گوشی ردمی 9A از چیپست ۸ هسته‌ای هلیو G25 و برای ردمی 9C از پردازنده هلیو G35 استفاده کرده و آن‌ها را به دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی مجهز کرده است.

در حالی که ردمی 9A از دوربین اصلی تکی ۱۳ - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بابلسر استان مازندران - مگاپیکسلی بهره می‌برد، برادر آن به یک ماژول مربعی روی پنل پشتی خود مجهز شده که دوربین اصلی سه گانه به همراه فلش LED را میزبانی می‌کند. این دستگاه به دوربین اصلی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بابلسر استان مازندران - ۱۳ مگاپیکسلی، ۵ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی عمقی مجهز شده و همچنین دارای سنسور اثر انگشت است.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بابلسر استان مازندران
ردمی 9C

این دو گوشی هوشمند اقتصادی ردمی از دو سیم‌کارت، شبکه 4G VoLTE، وای فای، بلوتوث - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بابلسر استان مازندران - ۵.۰، GPS، پورت USB-C، فرستنده اینفرارد و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون پشتیبانی می‌کنند.

ردمی 9A از تاریخ ۱۷ تیر با قیمت ۸۳ دلار وارد بازار مالزی می‌شود و می‌توان آن را در رنگ‌های خاکستری، آبی و سبز سفارش داد. فروش ردمی 9C اوایل مرداد ماه و با قیمت ۱۰۰ دلار آغاز خواهد شد. این دستگاه در رنگ‌های نارنجی، مشکی و آبی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. اگر به گوشی با مشخصات بهتری نیاز دارید، می‌توانید ردمی ۹ را - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بابلسر استان مازندران - با قیمت پایه ۱۶۹ دلار بخرید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رزیتا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
روز بخیر سمت بی بی سر روزه بابلسر هم سرویس کار یخچال دیپوینت دارید
پاسخ: بله در بی بی سر روزه شهر بابلسر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone