تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  2. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  4. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  5. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20427.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

آیفون ۱۲ از فیلمبرداری 4K با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند

اپل در ماه‌های آینده از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ رونمایی می‌کند و بر اساس سورس کد موجود در اولین بتای iOS 14، این محصولات قادر به ضبط ویدیوهای 4K با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه ...

اپل در ماه‌های آینده از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ رونمایی می‌کند و بر اساس سورس کد موجود در اولین بتای iOS 14، این محصولات قادر به ضبط ویدیوهای 4K با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه خواهند بود.

گوشی‌های آینده اپل به دوربین‌های قدرتمندی مجهز می‌شوند و امکان فیلمبرداری با رزولوشن 4K و - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چناران استان خراسان - نرخ ۱۲۰  فریم بر ثانیه را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. علاوه بر این فریم ریت، در - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چناران استان خراسان - نسل آینده گوشی‌های اپل می‌توان ویدیوهای 4K با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه ضبط کرد.

بر اساس گزارش GSMArena به نقل از حساب توییتری «PineLeaks»، در فایل سیستم اولین بتای iOS 14 حالت‌های فیلمبرداری 4K با فریم ریت ۱۲۰ و ۲۴۰ فریم بر ثانیه وجود دارد که البته - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چناران استان خراسان - به نظر می‌رسد تنها در حالت اسلوموشن می‌توان - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چناران استان خراسان - از نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه استفاده کرد.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چناران استان خراسان

گوشی‌های سری آیفون ۱۱ امکان فیلمبرداری 4K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را در اختیار کاربران قرار می‌دهند و همچنین اپل برای ویدیوهای اسلوموشن در رزولوشن 1080p، فریم ریت ۲۴۰ فریم بر ثانیه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چناران استان خراسان - را درنظر گرفته است.

تا به امروز گزارش‌ها و شایعات زیادی پیرامون گوشی‌های سری آیفون ۱۲ منتشر شده است. انتظار می‌رود اپل در ماه‌های آینده از ۵ گوشی رونمایی کند که شامل دو مدل استاندارد، دو مدل پرو و یک نسخه پایه با پشتیبانی از شبکه 4G می‌شود. نسخه استاندارد آیفون ۱۲ با صفحه نمایش ۵.۴ اینچی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چناران استان خراسان - OLED و چیپست A14 Bionic از راه می‌رسد.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چناران استان خراسان

غیر از نسخه پایه، تمام گوشی‌های - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چناران استان خراسان - آینده اپل از شبکه 5G پشتیبانی خواهند کرد و در نسخه‌های پرو نیز به فناوری - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چناران استان خراسان - ProMotion مجهز می‌شوند که رفرش ریت ۱۲۰ هرتز نمایشگر را در اختیار کاربران - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چناران استان خراسان - قرار می‌دهد. شایعات به دوربین اصلی دوگانه مدل‌های استاندارد - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چناران استان خراسان - و دوربین چهارگانه مدل‌های پرو شامل یک دوربین تله فوتو با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری اشاره می‌کنند.

بر اساس جدیدترین - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چناران استان خراسان - اطلاعات، نسخه 4G آیفون ۱۲ با قیمت ۵۴۹ دلار وارد بازار می‌شود و مدل 5G آن قیمت پایه ۶۴۹ دلاری خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone