تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  2. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20428.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی Mi Router 4 Pro معرفی شد؛ تجهیز به ۵ آنتن و چیپست کوالکام

شیائومی Mi Router 4 Pro را به صورت رسمی راهی بازار کرد؛ این دستگاه که در واقع نسخه‌ای به‌روز‌رسانی شده از مودم Mi Router 4 به شمار می‌آید، با همان قیمت قبلی یعنی ۱۹۹ یوان ...

شیائومی Mi Router 4 Pro را به صورت رسمی راهی بازار کرد؛ این دستگاه که در - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شهسوار استان مازندران - واقع نسخه‌ای به‌روز‌رسانی شده از مودم Mi Router 4 به شمار می‌آید، با همان قیمت قبلی یعنی ۱۹۹ یوان (معادل با ۲۸ دلار) قابل خریداری است.

نسخه پایه این روتر در سال ۲۰۱۸ و مجهز به چهار آنتن عرضه شد، اما حالا شیائومی بدون افزایش قیمت - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شهسوار استان مازندران - نسخه پرو آن را به همراه قابلیت‌هایی تازه از جمله اضافه شدن یک آنتن و فرکانس وای-فای قوی‌تر راهی بازار کرده است. - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شهسوار استان مازندران - ضمن اینکه چیپست اصلی این روتر نیز تغییر کرده و شیائومی برای این مدل به سراغ کمپانی کوالکام رفته است.

Mi Router 4 Pro از سرعت انتقال داده بی‌سیم ۱۳۱۷ مگابیت بر ثانیه‌ای برخوردار است که تا حدی بیشتر از نرخ ۱۱۶۷ مگابیت بر ثانیه‌ای مدل قبلی محسوب - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شهسوار استان مازندران - می‌شود. همچنین این مودم از هر دو فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز معمول پشتیبانی می‌کند که با سیستم‌های افزایش دهنده قدرت سیگنال PA+LNA همراه شده. در واقع - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شهسوار استان مازندران - به طور کلی محدوده آنتن‌دهی و قدرت اتصال بدون سیم این مودم نسبت به نسل قبلی افزایش پیدا کرده است.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شهسوار استان مازندران

در قلب این روتر از چیپست کوالکام به همراه ۱۲۸ مگابایت رم استفاده شده که امکان اتصال همزمان ۱۲۸ دستگاه - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شهسوار استان مازندران - به مودم را فراهم می‌کند؛ مدل قبلی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شهسوار استان مازندران - مودم مورد بحث از چیپستی ساخته شده توسط مدیاتک برخوردار بود، - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شهسوار استان مازندران - که از نظر سطح عملکرد تقریبا با مدل پرو یکسان است. مثل همیشه چهار پورت اترنت هم - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شهسوار استان مازندران - در پشت بدنه این دستگاه دیده می‌شود تا علاقه مندان بتوانند از - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شهسوار استان مازندران - ساختار گیگابیتی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شهسوار استان مازندران - شبکه‌های کابلی نیز بهره ببرند.

گفتنی است برای مدیریت و تنظیم این مودم نه تنها می‌توان از مرورگرهای اینترنت استفاده کرد، بلکه قابلیت اتصال به اپلیکیشن Mi Wi-Fi نیز وجود داشته و به صورت یکپارچه و خودکار با نرم افزار Mijia نیز همگام‌سازی می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone