تعمیرات یخچال فیلور در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  5. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20418.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

سلطه سامسونگ بر بازار نمایشگر موبایل طی سه ماهه اول ۲۰۲۰

سامسونگ دیسپلی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ به لطف محبوبیت پنل OLED بیشترین سهم را از بازار پنل نمایشگرهای موبایل در اختیار داشته است. درآمد جهانی این بازار ۳ درصد نسبت به مدت زمان مشابه ...

سامسونگ دیسپلی در - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مازندران استان مازندران - سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ به لطف محبوبیت پنل OLED بیشترین سهم را از بازار پنل نمایشگرهای موبایل در اختیار داشته است. درآمد جهانی این بازار ۳ درصد نسبت به مدت زمان مشابه در سال قبل افزایش داشته و بازار نمایشگر موبایل در مجموع ۹ - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مازندران استان مازندران - میلیارد دلار درآمد ثبت کرده است.

به گزارش Sammobile، - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مازندران استان مازندران - در سه ماه نخست ۲۰۲۰ تقاضا برای پنل OLED بالا و برای پنل LCD کم بوده و همین عامل سبب اشباع - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مازندران استان مازندران - شدن بازار از این نوع پنل شده است. درآمد بازار جهانی نمایشگر موبایل به لطف افزایش محبوبیت پنل - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مازندران استان مازندران - OLED زیاد شده است و از آنجا که سامسونگ دیسپلی بزرگ ترین تأمین کننده پنل OLED در دنیاست، موفق شد از این افزایش تقاضا نهایت بهره وری را برده و ۵۱.۸ درصد از بازار جهانی نمایشگر موبایل را تا انتهای سه - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مازندران استان مازندران - ماهه اول ۲۰۲۰ به خود اختصاص دهد.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر مازندران استان مازندران
شرکت‌های - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مازندران استان مازندران - BOE Technology و Tianma Microelectronics پس از سامسونگ به ترتیب ۱۴.۳ و ۸.۲ درصد از بازار پنل نمایشگر موبایل را در سه ماهه اول ۲۰۲۰ در اختیار گرفته‌اند.

به نظر می‌رسد فناوری LCD روزهای پایانی - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مازندران استان مازندران - عمر خود را - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مازندران استان مازندران - سپری می‌کند چرا که علاوه بر موبایل‌، دیگر در نمایشگرهای بزرگ تر نیز به کار نمی‌رود. سامسونگ در همین رابطه اواسط فروردین - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مازندران استان مازندران - ماه امسال از توقف تولید پنل‌های LCD تا پایان سال ۲۰۲۰ خبر داد. این سازنده کره‌ای تمرکزش را معطوف تولید پنل OLED و همچنین پنل OLED انعطاف پذیر کرده است. سامسونگ بزرگ - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مازندران استان مازندران - ترین تولیدکننده پنل OLED انعطاف پذیر در دنیا هم هست و همین مساله در کسب بالغ بر نیمی از سهم بازار پنل نمایشگر موبایل در سه ماهه اول ۲۰۲۰ تأثیرگذار بوده است.

طبق برآوردهای کارشناسان Strategy Analytics، بازار جهانی نمایشگر موبایل به خاطر دنیاگیری ویروس کرونا احتمالا در ماه‌های آتی زیان خواهد دید و به دلیل مختل شدن زنجیره تأمین رکود را - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مازندران استان مازندران - تجربه خواهد کرد.

- تعمیرات یخچال فیلور در شهر مازندران استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone