تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  3. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  5. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20426.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

مدیاتک از هلیو G25 و G35 رونمایی کرد؛ چیپست گیمینگ برای گوشی‌های اقتصادی

مدیاتک از دو چیپست جدید موبایل از سری گیمینگ G به نام‌های هلیو G25 و هلیو G35 رونمایی کرد. به گفته سازنده این دو چیپست برای گوشی‌های اقتصادی تولید شده و اجرای سریع تر بازی‌ها ...

مدیاتک از دو چیپست جدید موبایل از سری گیمینگ G به نام‌های هلیو G25 و هلیو G35 رونمایی کرد. به گفته سازنده این - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر متل قو استان مازندران - دو چیپست برای گوشی‌های اقتصادی تولید شده و اجرای سریع تر بازی‌ها در آن‌ها را امکان پذیر می‌کنند.

به گزارش سایت Android Police، چیپست‌های ۱۲ نانومتری هلیو G25 و G35 دارای ۸ هسته کورتکس A53 در دو سرعت کلاک ۲.۳ گیگاهرتز برای مدل پیشرفته - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر متل قو استان مازندران - تر G35 و ۲ گیگاهرتز برای G25 هستند. هر دو از پردازنده گرافیکی IMG PowerVR GE8320 با اختلاف ناچیز در سرعت کلاک (۶۸۰ مگاهرتز برای G35 در برابر ۶۵۰ مگاهرتز برای G25) برخوردار بوده و از حافظه eMMC 5.1، وای فای ۵ دو بانده و بلوتوث ۵ پشتیبانی می‌کنند.

چیپست‌های مورد بحث در زمینه‌های دیگر مثل پشتیبانی از حداکثر روزولوشن نیز تفاوت‌هایی دارند. هلیو G35 از رزولوشن فول اچ دی پلاس یا ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند و هلیو G25 پشتیبانی از حداکثر رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل را به ارمغان می‌آورد.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر متل قو استان مازندران

هلیو G35 همچنین از دوربین اصلی با رزولوشن بالاتر (۲۵ مگاپیکسل در برابر ۲۱ مگاپیکسل) پشتیبانی کرده و قابلیت‌های بیشتری برای دوربین مثل افکت بوکه شبیه سازی شده را ارائه می‌کند. هر دو محصول از پیکربندی دوربین چندگانه تا حداکثر سنسورهای ۱۳ مگاپیکسل+۸ مگاپیکسل پشتیبانی می‌کنند.

از آنجا که چیپست‌های مورد بحث برای گوشی‌های اقتصادی تولید شده‌اند، از شبکه 5G پشتیبانی نکرده ولی هر دو از مودم‌های LTE با پشتیبانی از دو سیمکارت و استانداردهای VoLTE/ViLTE برخوردارند.

مدیاتک می‌گوید چیپست‌های هلیو G35 و G25 «در ماه‌های آتی» در - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر متل قو استان مازندران - گوشی‌های سازندگان «بزرگ» موبایل به کار - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر متل قو استان مازندران - خواهند رفت، اما از آوردن نام آن‌ها خودداری کرد. با اینکه این چیپست‌ها قابل مقایسه با چیپست‌های پرچمدار نیستند، اما به عملکرد بهتر بازی‌ها در گوشی‌های اقتصادی منجر خواهند شد.

- تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر متل قو استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone