تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30226.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

گارمین از نخستین ساعت هوشمند خود با قابلیت اتصال مخابراتی رونمایی کرد

کمپانی گارمین اخیراً و در جریان نمایشگاه CES 2019 از نخستین ساعت هوشمند مبتنی بر 4G LTE خود رونمایی کرده که Vivoactive 3 Music نام دارد و با ورایزن وایرلس سازگار است. این ساعت هوشمند ...

ساعت جدید گارمین ضمناً با یک قابلیت امنیتی داخلی از راه می رسد که قادر به شناسایی برخوردهای شدید یا سقوط از ارتفاع است و در صورت وقوع چنین اتفاقاتی، با شماره های اضطراری تعیین شده از سوی کاربر تماس می گیرد. علاوه بر این، اگر کاربر احساس ناخوشی کند می تواند دکمه تعبیه شده روی بدنه دستگاه را - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مریوان استان کردستان - برای 5 ثانیه نگه دارد تا پیامی شامل لوکیشن دقیق او برای شماره های اضطراری ارسال شود. ناگفته نماند که با قابلیت Garmin LiveTrack هم می توانید لوکیشن خودتان را همواره با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید.

نخستین ساعت هوشمند سری Vivoactive 3 طی سال گذشته میلادی عرضه شد و مدل جدید به جز پشتیبانی از LTE، تفاوت معناداری با مدل ابتدایی ندارد. این بار اما کاربران می توانند - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مریوان استان کردستان - به صورت مستقیم موزیک های مورد علاقه شان را روی اپلیکیشن های استریم موسیقی شخص ثالث -مثل Deezer و در آینده نزدیک اسپاتیفای- دانلود کنند. ضمناً امکان اتصال هدفون های بی سیم نیز با بلوتوث مهیا شده است. باید افزود که ساعت گارمین Vivoactive 3 Music هنوز تاریخ عرضه و قیمت مشخصی ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کامروا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام میتونم یه سوال بپرسم اطراف بهاران مریوان اعزام کارشناس دارید
پاسخ: بله در بهاران شهر مریوان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone