تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24000.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

بیدود: می‌خواهیم همه شهروندان از دوچرخه‌های ما استفاده کنند

در روزهای اخیر، خبر محدودیت ثبت‌نام برای زنان در سامانه بیدود، در فضای مجازی فراگیر شد و کاربران شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های مختلف و اغلب تندی به این مسئله نشان دادند. اما اکنون «حسین قاسمی»، نایب ...

در روزهای اخیر، خبر محدودیت ثبت‌نام برای زنان در سامانه بیدود، در فضای مجازی فراگیر شد و کاربران شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های مختلف و اغلب تندی به این مسئله نشان دادند. اما اکنون «حسین قاسمی»، نایب رییس هیات مدیره بیدود در گفتگو با دیجیاتو از رفع کامل این مشکل و ایجاد امکان ثبت‌نام برای همه اعضای جامعه خبر می‌دهد.

قاسمی، مشکلی که روز دوشنبه (۲۸ مرداد) رخ داده بود را یک اشکال فنی در سیستم عنوان می‌کند و در همین رابطه به - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بندرترکمن استان گلستان - دیجیاتو می‌گوید:

«این یک مسئله‌ی سیستمی بود که رفع شده است. در حال حاضر هیچ محدودیتی وجود ندارد و همه می‌توانند ثبت نام کنند. - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بندرترکمن استان گلستان - ما در حال - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بندرترکمن استان گلستان - ایجاد تغییراتی در سرورمان هستیم و آپدیت‌های جدیدی را ارائه می‌دهیم، که این مشکل هم از آنجا سرچشمه گرفته بود.»

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بندرترکمن استان گلستان
حسین قاسمی، هم بنیان‌گذار و نایب رییس هیات مدیره بیدود.

از سوی دیگر اخبار غیر رسمی منتشر شده - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بندرترکمن استان گلستان - در روزهای اخیر، مخصوصاً در شبکه‌های اجتماعی، حاکی از آن بود که برخی نهادها تلاش‌هایی برای جلوگیری از استفاده‌ی زنان از دوچرخه‌های بیدود داشته‌اند. با این حال نایب رییس هیات مدیره بیدود با تاکید بر حل مشکل ثبت‌نام، می‌گوید: «تمام سعی ما بر این است که تمام شهروندان بتوانند از دوچرخه‌ها استفاده کنند.»

همه این اتفاقات در حالی افتاد که سایت یا حساب‌های کاربری شهرداری تهران در شبکه‌های اجتماعی، در این رابطه اظهار نظری نکردند اما «علی پیرحسین‌لو»، مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، روز دوشنبه در توییتر نوشت: «شهرداری نه برای دوچرخه‌های خودش محدودیت استفاده خانم‌ها تعیین کرده، نه برای دوچرخه‌های بیدود. دوچرخه‌سواری زنان منع - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بندرترکمن استان گلستان - قانونی ندارد؛ موضوعی که سخنگوی قوه قضائیه هم اخیرا دو بار تصریح کرده. به زودی خود بیدود توضیح می‌دهد مشکل چه بوده. به هرحال قرار نیست نصف جامعه محروم شوند.»

از سوی دیگر، نقل قولی از «غلامحسین اسماعیلی» سخنگوی قوه قضاییه در خروجی بسیاری از - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بندرترکمن استان گلستان - خبرگزاری‌ها قرار گرفت که حکایت از عدم موضوعیت داشتن دوچرخه سواری زنان داشت. سخنگوی قوه قضاییه در همین رابطه گفته بود: «دوچرخه‌سواری برای ما موضوعیت ندارد بلکه آنچه موضوعیت دارد عفاف و حجاب است. بی‌حجابی در داخل خودرو یا بی‌حجابی روی موتور و دوچرخه هیچ تفاوتی ندارد بنابراین دوچرخه‌سواری برای ما موضوعیت ندارد بلکه آنچه موضوعیت دارد، رعایت عفاف و حجاب است.»

در حال حاضر، به - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بندرترکمن استان گلستان - گفته بیدود، مشکل ثبت‌نام زنان در این پلتفرم حل شده است. دیجیاتو در دی ماه ۹۷، مصاحبه کاملی با مدیران بیدود درباره مسیری که این شرکت طی کرده و آینده آن، انجام داده بود که می‌توانید آن را مطالعه - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بندرترکمن استان گلستان - کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone